[iPhone] automatisch doorsturen iPhone naar landlijn

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muncher
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:21
Dag allemaal,

Het bereik hier in huis is met de mobiele telefoon belabberd. Kan maar vanaf 1 plek normaal bellen, dus ben op zoek naar een oplossing. Ik heb een vaste lijn in mijn UPC pakket, dus heb bedacht om mijn 06-nummer door te laten schakelen naar mijn vaste lijn als ik thuis ben. Ik ben echter benieuwd of ik dit automatisch kan doen. Bijv. dat mijn iPhone 4 (iOS 7) automatisch doorschakelt naar de vaste lijn als hij mijn thuis-wifi detecteert of dmv. geofencing. Natuurlijk kan het allemaal handmatig, maar als het automatisch kan zou dat nog veel mooier zijn :)

Iemand enig idee hoe ik dit kan doen? Tips om bereik te verbeteren zijn ook welkom.

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:40
Zonder jailbreak lijkt me dit lastig. Op dit moment hebben apps nog geen toegang tot deze functionaliteit. Wellicht dat dit in iOS 8 zit, maar dat lijkt me sterk.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Muncher
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:21
Hmm, dat is jammer. Kwam erachter dat het op Android redelijk makkelijk kan met een app genaamd Locale. Hopen dat Apple iets moois hiervoor aankondigd dinsdag :)