Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Welke speakers moet ik kopen Maximaal €100-

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik ben op zoek naar nieuwe speakers voor mijn pc. Ik heb verder geen idee welke goed zijn of welke slecht en heb totaal geen verstand van de specs van speakers. Ik gebruik mijn speakers voornamelijk voor muziek te luisteren en te gamen.

Ik zou dus aan jullie willen vragen wat de beste speakers zijn voor het liefst onder de 100 ( iets erboven is niet erg)

Sorry voor deze aparte vraag maar heb geen idee waar ik moet zoeken _/-\o_

Joey

Ik zoek een?
Een betere set speakers dan http://azerty.nl/8-184-55...ofer-system-175-watt.html

Wat is je budget?
Ongeveer €100-

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Muziek luisteren voornamelijk en gamen

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2014 19:19 ]

• Brazos
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
.

[ Voor 99% gewijzigd door Brazos op 31-12-2021 12:06 ]

• svenvv2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07:34
Je zou eventueel in de V&A kunnen kijken. Speakersetjes degraderen over het algemeen niet, dus misschien zit er wat leuks voor te tussen?

http://tweakers.net/categorie/449/pc-speakersets/aanbod/

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:41

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

aud > cea

Wise enough to play the fool

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een Sweex 2.1 Subwoofer System 175 Watt

deze

http://azerty.nl/8-184-55...ofer-system-175-watt.html

Ik ben wel tevreden met zulk soort boxen maar zou graag betere hebben

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:41

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Pas anders je post even aan met de template die ik er in geplakt heb :)

Wise enough to play the fool

Verwijderd

Topicstarter
dankje gedaan :)!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:21

JT

VETAK y0

Zoek op Marktplaats een 2e hands versterker (heb zelf een Pioneer C100, slimline waar je je scherm op kan zetten ivm ventilatie aan de achterkant. Zoek speakers van gerenomeerde merken erbij; vooral Mission, Mordaunt Short, soms Tannoy kom je nog wel eens tegen voor leuke prijzen.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
Slechts nog 1 uur geldig, maar de ibood aanbieding van vandaag is misschien een interessante optie:http://www.ibood.com/nl/nl/product_specs/53086/Philips_draadloze_studioluidsprekers/

• cmndr_adama
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-11 19:06
JT schreef op woensdag 03 september 2014 @ 21:32:
Zoek op Marktplaats een 2e hands versterker (heb zelf een Pioneer C100, slimline waar je je scherm op kan zetten ivm ventilatie aan de achterkant. Zoek speakers van gerenomeerde merken erbij; vooral Mission, Mordaunt Short, soms Tannoy kom je nog wel eens tegen voor leuke prijzen.
Dit :)

Dit is vrijwel altijd beter dan een PC setje, zeker voor 100,-
Ik gebruik zelf een vintage Sony TA-1010 versterker en 2 Eltax Millennium mini's bij m'n pc, gekocht via Marktplaats voor totaal 30,- euro. Klinkt prima, beter dan m'n oude Logitech Z setje. En dan zijn m'n speakers niet bepaald het beste van het beste.

• svenvv2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07:34
cmndr_adama schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 10:25:
[...]

Dit :)

Dit is vrijwel altijd beter dan een PC setje, zeker voor 100,-
Ik gebruik zelf een vintage Sony TA-1010 versterker en 2 Eltax Millenium mini's bij m'n pc, gekocht via Marktplaats voor totaal 30,- euro. Klinkt prima, beter dan m'n oude Logitech Z setje. En dan zijn m'n speakers niet bepaald het beste van het beste.
Er is inderdaad niks mis met een vintage versterker. Heb zelf tot voor kort een Philips FA144 (35 jaartjes oud alweer) gebruikt en vindt hem nog altijd beter klinken dan de receiver waarmee ik hem vervangen heb.

Mocht je Zo'n versterker op marktplaats/V&A tegenkomen aarzel dan niet te lang om er een te kopen. Vintage raakt weer in dezer dagen :+

Ook speakers zijn er genoeg op marktplaats te vinden. Gelukkig zijn er altijd mensen die hun homecinema upgraden en dan alles voor een zacht prijsje weg doen.

tl;dr: 2e hands is voor jouw budget met audio bijna altijd beter!
Pagina: 1