DVI-D kabel, fysiek kopen in A'dam voor 'normale' prijzen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David Mulder
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-08-2021
Ik weet het, dit is een subforum voor online shoppen, en zelfs als je dat deel negeert blijft dit een vreemde vraag. Maar goed, wou het toch hier proberen te vragen, en bij gebrek van een chat box ofzo open ik dan toch maar even een topicje. Iemand enig idee of er in Amsterdam (of Amersfoort) een winkel is waar je DVI-D kabels kunt kopen zonder dat je direct een meerprijs van meer dan 10 euro betaald puur omdat het een fysieke winkel is? Online kan ik ze vinden vanaf 7 euro, bij de mediamarkt en dixons lopen de prijzen vanaf 20 tot 30 euro... nu begrijp ik dat ik meer betaal als ik het fysiek koop, maar 23 euro is me iets teveel van een meerprijs... 8)7 Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-10 21:19
Bijvoorbeeld bij Radio Rotor in Amsterdam? Kost ie 15 euro.

http://www.rotor.eu/index...artdet.php%3Fart%3D325630

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David Mulder
Thanks! Dan ga ik inderdaad daar maar heen :P Beetje uit de buurt van waar ik werk, maar goed :D Thanks a lot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:37
Ook op de mediamarkt e.d. hebben ze vaak wel goedkope OEM kabels, maar die liggen dan niet echt in het zicht maar ergens in de onderste schappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David Mulder
Nielson schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 15:52:
Ook op de mediamarkt e.d. hebben ze vaak wel goedkope OEM kabels, maar die liggen dan niet echt in het zicht maar ergens in de onderste schappen.
En die hebben ze dan niet in de webshop staan, maar wel in de winkel liggen? Want daar rij ik bijna letterlijk sowieso langs~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

webshop heeft lang niet alles,
en anders de action ook grote kans dat die wel wat heeft maar is wel altijd een gok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-10 16:27
David Mulder schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 15:42:
direct een meerprijs van meer dan 10 euro betaald puur omdat het een fysieke winkel is?
Waarom zou een product duurder moeten zijn omdat het een fysieke winkel is?

Reden dat webshop x wel die goedkope Chinese kabels verkoopt is omdat zij het vooral van de aantallen moeten hebben. Een MediaMarkt heeft beperkte schapruimte, en kunnen een schap maar met 1 product vullen. Logisch dus dat zij dan kiezen voor producten met een hoge marge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-10 21:38

Praetextatus

the dutch_paki

jroz2001 schreef op woensdag 03 september 2014 @ 09:22:
[...]

Waarom zou een product duurder moeten zijn omdat het een fysieke winkel is?

Reden dat webshop x wel die goedkope Chinese kabels verkoopt is omdat zij het vooral van de aantallen moeten hebben. Een MediaMarkt heeft beperkte schapruimte, en kunnen een schap maar met 1 product vullen. Logisch dus dat zij dan kiezen voor producten met een hoge marge.
Dit is de natuurlijk kul he. ;) Een fysieke winkel heeft meestal een stuk meer overhead. Of denk je dat de ruimte/elektriciteit/personeelskosten er niet zijn? Om deze reden zijn webshops meestal goedkoper.

Ook ga je ervan uit dat de MM geen warehouse heeft ergens, maar direct de bestelling bij de verschillende MM-en levert en de schappen in gaat. Ook onzin, alles komt namelijk bij een centrale depot en van daaruit wordt het e.e.a. afgeleverd, bij de verschillende vestigingen.

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

Pagina: 1