Toon posts:

Wijziging User Review Alexus1307

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Onterecht heb ik 2 slechte feedbacks gekregen. Dit omdat ik niet gereageerd zou hebben op de mensen die er naar vragen. Echter staat er een duidelijke vraagprijs bij al m'n advertenties en als er dan een schijntje wordt geboden voor het artikel is het niet de moeite waard om terug te reageren...

Nu heb ik laatst een ipad Air aangeboden, deze wil iemand dan wel voor de juiste prijs hebben, maar wil eerst de iPad ontvangen en dan betalen. Ik weet niet wie die idiote regel heeft bedacht van achteraf betalen, maar lijkt mij dat niemand dat doet...

Daarbij heeft mijn moeder een eigen account aangemaakt(louise54) zij wordt nu gebanned omdat zij haar eigen spullen nu wil aanbieden, zoals de ipad air, macbook pro, iMac en printers. Dit wil ze weg doen omdat ze weer naar windows terug wil. Maar blijkbaar mag je je eigen spullen niet aanbieden omdat er 2 zeurpieten zijn die mij negatief beoordelen terwijl ze een schijntje bieden voor het product wat wordt aangeboden.

Graag zie ik deze beoordelingen dan ook verwijderd worden en als dat niet mogelijk is, mag mijn hele account meteen verwijderd worden.

Met vriendelijke groet,

Alex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 15:26:
Graag zie ik deze beoordelingen dan ook verwijderd worden en als dat niet mogelijk is, mag mijn hele account meteen verwijderd worden.
Als dit je insteek is om iets gedaan te krijgen, dan denk ik dat het rest om je een fijne zoektocht te wensen naar een ander platform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Essox Lucius
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-09 10:56
Nu heb ik laatst een ipad Air aangeboden, deze wil iemand dan wel voor de juiste prijs hebben, maar wil eerst de iPad ontvangen en dan betalen. Ik weet niet wie die idiote regel heeft bedacht van achteraf betalen, maar lijkt mij dat niemand dat doet.
U heeft twee negative feedbacks op uw profiel, dan is geen wonder dat mensen die interesse hebben in uw product vragen of ze achteraf kunnen betalen.

Ik heb het zelf al waker gedaan bij tweakers zonder positieve of met negatieve feedbacks en daar is niets mis mee.
Degene die dat vraagt moet zelf ook 20+ positieve feedbacks hebben.
Anders gaat de deal niet door!

[ Voor 26% gewijzigd door Essox Lucius op 03-09-2014 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie dat mijn account nog steeds actief is en dat mijn negatieve feedback er nog steeds staat. Blijkbaar wordt er met die feedback niks gedaan, dus wanneer wordt dit account verwijderd????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Volgens mij kun je je account niet verwijderen, wel kun je je eigen gegevens verwijderen, zoals naam-email en dergelijke.
Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2014 @ 21:43:
Ik zie dat mijn account nog steeds actief is en dat mijn negatieve feedback er nog steeds staat. Blijkbaar wordt er met die feedback niks gedaan, dus wanneer wordt dit account verwijderd????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jeroen10 schreef op woensdag 03 september 2014 @ 21:46:
Volgens mij kun je je account niet verwijderen, wel kun je je eigen gegevens verwijderen, zoals naam-email en dergelijke.
Ik zat er inderdaad ook al naar te zoeken. Eigenlijk is dit dus een heel vreemde site, je mag je eigen spullen niet aanbieden zoals mijn moeder dus wil en je kan ook je account niet verwijderen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

http://tweakers.net/voorwaarden
12 Opheffen Account

12.1 Het Lid kan zijn Account laten opheffen indien hij niet langer van de Website gebruik wenst te maken. Het Lid dient dit per e-mail aan Tweakers.net kenbaar te maken onder opgave van zijn Inloggegevens.

12.2 Door het Lid geplaatste Content kan bij de opheffing van het Account niet worden verwijderd. Tweakers.net zal de aan het Account gekoppelde persoonsgegevens anonimiseren zodat de Content niet langer naar het Lid herleidbaar zijn.

12.3 Tweakers.net heeft het recht het Account van het Lid op te heffen indien het Lid gedurende twaalf (12) maanden geen gebruik heeft gemaakt van zijn Inloggegevens.

12.4 Tweakers.net en de Crew zijn niet gehouden tot vergoeding van kosten of schade van het Lid in verband met het opheffen van een Account op welke reden dan ook.
Echter, om nu hier te gaan klagen als je zelf eerst een clone-account maakt om de feedback te ontwijken. Als je een bod te laag vind kun je altijd beleefd reageren ipv nogal hautain vinden dat je daar niet toe verplicht bent.

Je zou toch beter kunnen gaan werken aan je communicatie, want ook hier is je aanpak nu net echt constructief te noemen :)

[ Voor 17% gewijzigd door gambieter op 03-09-2014 22:11 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mail gestuurd...

Verwijderd

Maar we zijn inderdaad wel een vreemde eend in de bijt kwa site. Als je hier een nieuw account aanmaakt omdat je geen zin hebt je negatieve feedback aan te pakken dan wordt je account geblockt. Als vervolgens creatief je moeder een account aanmaakt om precies hetzelfde aan te bieden en er effectief weer de feedback omzeild wordt, dan gaat inderdaad ook dat account op slot.

Onderstreep je dat nog even door een topic op dezd manier in te steken, hoeveel denk je dan gedaan te krijgen?

We zijn hier namelijk niet gisteren uit een ei gekropen, en hier willen we daadwerkelijk alles doen om dingen eerlijk te laten verlopen. Als dat niet bij je past, dan is deze site inderdaad niet voor jou. Eind goed al goed voor eenieder zou ik zeggen :)
Pagina: 1