Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
Hoi,
Toch even ietje beter zoeken. Er is hier plus minus 4 dagen geleden een behoorlijk lange thread op geweest
Toch even ietje beter zoeken. Er is hier plus minus 4 dagen geleden een behoorlijk lange thread op geweest
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Ja ook gelezen. Maar er staat eigenlijk alleen maar flauwekul in. (Sorry moest gewoon even, let maar niet op mij)
Dat was inderdaad degene die ik (als enige) ook gevonden had. Maar eigenlijk ben ik hiermee niet veel 
Er stond niet veel in waarmee ik iets ben.
Ik verwacht echt serieuze vergelijkingen, en tips die mij doen overhalen om DIE te kopen die jullie als beste ervaren .
Er stond niet veel in waarmee ik iets ben.
Ik verwacht echt serieuze vergelijkingen, en tips die mij doen overhalen om DIE te kopen die jullie als beste ervaren .
Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
kijk eens op dmusic.com, daar staan heel veel reviews, de riovolt komt er erg goed uit
Pagina: 1