Ik denk dat in ieder geval de titel van dit topic wat aangepast moet worden. De titel doet het voorkomen alsof Apple iets van Samsung probeert te patenteren, terwijl Samsung gebruik maakt van iets wat Apple jaren terug heeft gepatenteerd en nu toegewezen heeft gekregen. Ook de rest van dit artikel zet een beetje een Apple vs Samsung houding op, en dat is in de comments dan ook goed terug te lezen (ronaldmathies in 'nieuws: Apple patenteert feature uit Samsungs Galaxy Note-toestellen').
Ik wilde hier net een topic voor aanmaken maar zag dat jij dat al had gedaan.
Oh wow, ik had er niet eens bij stilgestaan dat je het ook zo kon lezen. Foutje van mij, dank dat jullie me erop wezen. Inmiddels aangepast wat duidelijk maakt dat de patentaanvraag er eerder was dan de feature van Samsung.
arnoudwokke schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 15:17:
Oh wow, ik had er niet eens bij stilgestaan dat je het ook zo kon lezen. Foutje van mij, dank dat jullie me erop wezen. Inmiddels aangepast wat duidelijk maakt dat de patentaanvraag er eerder was dan de feature van Samsung.
Volgens mij wil je nu te snel iets veranderen.
"Apple blijkt feature uit Samsungs Galaxy Note-toestellen eerder gepatenteerd te"
Lijkt mij niet zo'n fraaie titel.
"Apple blijkt feature uit Samsungs Galaxy Note-toestellen eerder gepatenteerd te"
Lijkt mij niet zo'n fraaie titel.
Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here
Nog iets, ik zou persoonlijk toestellen in de titel veranderen naar apparaten. De note tablets (waar ik dit op typ) beschikken namelijk ook over deze (vrijwel nutteloze) functie.
Bij toestellen denk ik eerder aan uitsluitend telefoons
Bij toestellen denk ik eerder aan uitsluitend telefoons
[ Voor 14% gewijzigd door Frozen op 02-09-2014 15:23 ]
't is zo jammer dat dergelijke artikelen altijd eindigen in beide partijen die hun standpunt verdedigen en hier behoorlijk fel in kunnen worden (wat vaak resulteert in -1tjes) ipv een goeie discussie over het patent en wat nu de consequenties voor alle partijen kunnen zijn
De titel klopt nu nog steeds niet. Apple heeft alleen eerder een patentaanvraag gedaan. Het patent is recent pas toegewezen, en vanaf dat moment is het pas gepatenteerd.
Wellicht is een betere titel:
Apple heeft patent op pie-menu toegewezen gekregen. Of iets dergelijks
Wellicht is een betere titel:
Apple heeft patent op pie-menu toegewezen gekregen. Of iets dergelijks
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Pagina: 1