Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

index van meerdere pdf's

Pagina: 1
Acties:

• Arator
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:48
Ik zoek een mogelijkheid om meerdere pdf-files te indexeren.
Ik heb al de mogelijkheid getest die hier wordt aangegeven, maar dit maakt eerder een zoekindex, daar waar ik op zoek ben naar een apart document.
Een volgende opmaak zoek ik te bekomen :
  • pdf-file 1
    • hoofdstuk 1
      • paragraaf 1
      • paragraaf 2
    • hoofdstuk 2
      • paragraaf 1
  • pdf-file 2
    • hoofdstuk 1
  • ...
en dit dan liefst in links zodat ik wanneer ik een bepaald hoofdstuk aanklik, op de juiste pagina terechtkom in het juiste document.
Het gaat hier over een 50-tal pdf-bestanden, waarvan sommigen meer dan 200 pagina's beslaan (regelgeving infrastructuurbeheer Belgische Spoorwegen), en in deze documenten is reeds een opmaak aanwezig.
Via Adobe heb ik volgend antwoord gevonden, maar hoop dat dit niet de enige oplossing is

Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Kan je niet veel beter bij de bron van de documenten zijn? (Of nog beter: bijv HTML of andere opmaak gebruiken).

Bijv. LaTeX of Word kunnen dit best. Maar niet obv. PDF.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Arator
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:48
Ik heb de documenten niet zelf gemaakt. Tot over een paar jaar was er enkel een papieren versie beschikbaar, en om de zoveel tijd (minstens 2 keer per jaar) werd er dan enkele kilo's papier in je handen geduwd met updates, en kon je alles opnieuw gaan klasseren. Nu is er dus ook een digitale versie beschikbaar in pdf's. Aangezien ik deze moet studeren, leek het me wel zo makkelijk als ik enige structuur kon aanbrengen die me het zoeken door alle boeken zou besparen.
Het is dus zo dat het boek met titel "616" alle maatregelen behandelt die te nemen zijn in geval van ongeval, hinder, incident, ... Hierin wordt dan verwezen naar "gebruik formulier dit of dat". Boek "618" is dan weer het "formulierenboek", hierin kan je terugvinden hoe je formulier "dit of dat" moet invullen. Of er worden uitzonderingen aangestipt zoiets van "is altijd van kracht behalve wanneer zaken in boek x hoofdstuk y paragraaf z van kracht zijn"

Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:51

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Ik zou alles naar text (html) converteren en dan met regular expressions links invoegen tussen de hoofdstukken, maar daar moet je wel handig voor zijn en de bestanden moeten wel converteerbaar zijn, dat kan niet altijd.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.