Komen die kabels van Lutro customs?
Leuk om te zien dat je dezelfde manier gebruikt als ik om de kaart aan het blok vast te maken. In de handleiding staat altijd dat je het blok op de kaart moet leggen. Ik vind het een stuk makkelijk om de kaart op het blok te leggen zoals jij ook hier doet.
Enorm mooie build verder zeg ! Ik ben geen fan van goud, maar los van dat is dit echt enorm mooi om te zien. Voor mij persoonlijk is dit ook meer kunst dan een gemiddeld schilderij.
Dit zijn BitFenix kabels:thibautb schreef op zondag 30 november 2014 @ 16:19:
Komen die kabels van Lutro customs?
http://www.highflow.nl/?s...h=products.search&x=0&y=0
Klopt! Zo kan je de schroefgaten veel beter uitlijnen en de kaart in 1x goed op het blok leggenPilatuS schreef op zondag 30 november 2014 @ 16:25:
[...]
Leuk om te zien dat je dezelfde manier gebruikt als ik om de kaart aan het blok vast te maken. In de handleiding staat altijd dat je het blok op de kaart moet leggen. Ik vind het een stuk makkelijk om de kaart op het blok te leggen zoals jij ook hier doet.
Enorm mooie build verder zeg ! Ik ben geen fan van goud, maar los van dat is dit echt enorm mooi om te zien. Voor mij persoonlijk is dit ook meer kunst dan een gemiddeld schilderij.
Thanks!
Echt geweldig om te zien, kan niet wachten tot het totaal plaatje.
Yeeeyyyy mijn systeem geïnstalleerd zonder BSOD's en 3DMARK ook afgedraaid zonder vastlopers.
:icon_cool:
Ik heb al héél lang geen 3DMARK meer gedraaid, weet dus niet of dit een acceptabele score is voor mijn setup.
Zie hieronder:

Is dit een normale score voor 3DMARK met mijn setup of heb ik een probleem?
(i7-5960X, 16GB RAM en 3x GTX980)
:icon_cool:
Ik heb al héél lang geen 3DMARK meer gedraaid, weet dus niet of dit een acceptabele score is voor mijn setup.
Zie hieronder:

Is dit een normale score voor 3DMARK met mijn setup of heb ik een probleem?
(i7-5960X, 16GB RAM en 3x GTX980)
Ik weet natuurlijk niet wat deze mensen met hen rig hebben gedaan maar ik zie er een aantal die boven de 26000 komen in fire strike
EDIT: Zijn al je instellingen goed, high performance en wat niet?
EDIT: Zijn al je instellingen goed, high performance en wat niet?
[ Voor 97% gewijzigd door Ricofizz op 03-12-2014 11:30 ]
volgens mij heb je een probleem, als je wilt kun je het systeem naar mij sturen dan kijk ik er naar
Instellingen zijn allemaal nog standaard.
Ik zat met 3x 970 ook rond de 22k.. Dat was met OC. Is dus niet slecht.
in een woord: WAUW.
ook meteen de eerste keer dat ik een goudkleur mooi vind staan op iets.
Good work!
ook meteen de eerste keer dat ik een goudkleur mooi vind staan op iets.
Good work!
-
Tijdje geen update, omdat ik bezig was met herstel werkzaamheden :sarc:
Als ik de pompen zacht laat draaien, dan is er bijna geen flow in mijn GPU waterblokken, omdat ze parallel zijn aangesloten.
Na wikken en wegen, besloten om ze toch maar in serie te zetten.
Dus twee SLI buisjes tussen uit halen.
Met de snelkoppelingen ging dat aardig snel, super handig!
Misschien beetje te snel, want ik vergat 2 doppen terug te draaien op de bovenste en onderste videokaart...
Toen beide snelkoppelingen weer aangesloten waren, stroomde het water door de blokken en direct ook weer uit de gaten zonder doppen!!!
Wooaaaa x_X
Resultaat:

Mennnn... das ff balen... Gelukkig stond er geen stroom op, dus niks aan de hand.
De boel droog gedept en half uur staan föhnen.
De volgende avond weer een half tot uur geföhnd en het leek me wel droog.
De videokaarten weer teruggeplaatst, aangesloten op de loop (dit keer wel 3 dubbel gecontroleerd op doppen
).
PC aangezet, 5 seconden gaat alles draaien en dan *POEF*, alles uit.
Oh oh... dat duidt op kortsluiting.
Toen maar alles los gehaald, hele mobo eruit, alle blokken eraf en dan zie je toch nog restant koelvloeistof wat nog niet opgedroogd is:

Ditmaal alles goed schoongemaakt met:
Isopropanol alcohol - 250ml
Foamtips groot - 10 stuks
Wattenstaafjes kleine tip - 100 stuks
En goed schoon en droog geblazen met de Metro Vacuum ED500 DataVac Air Duster 220V
Alles weer terug geplaatst en aangesloten (inmiddels hele dag verder) en hij start weer normaal woohoooo
Voor de zekerheid 3DMARK gedraaid en dat doet ie zonder problemen, als goed is dus niks kapot
Mijn SLI bridge is inmiddels ook goud:

HDD's ook erin geplaatst en alles is nu bijna klaar:

Als ik de pompen zacht laat draaien, dan is er bijna geen flow in mijn GPU waterblokken, omdat ze parallel zijn aangesloten.
Na wikken en wegen, besloten om ze toch maar in serie te zetten.
Dus twee SLI buisjes tussen uit halen.
Met de snelkoppelingen ging dat aardig snel, super handig!
Misschien beetje te snel, want ik vergat 2 doppen terug te draaien op de bovenste en onderste videokaart...
Toen beide snelkoppelingen weer aangesloten waren, stroomde het water door de blokken en direct ook weer uit de gaten zonder doppen!!!
Wooaaaa x_X
Resultaat:

Mennnn... das ff balen... Gelukkig stond er geen stroom op, dus niks aan de hand.
De boel droog gedept en half uur staan föhnen.
De volgende avond weer een half tot uur geföhnd en het leek me wel droog.
De videokaarten weer teruggeplaatst, aangesloten op de loop (dit keer wel 3 dubbel gecontroleerd op doppen
PC aangezet, 5 seconden gaat alles draaien en dan *POEF*, alles uit.
Oh oh... dat duidt op kortsluiting.
Toen maar alles los gehaald, hele mobo eruit, alle blokken eraf en dan zie je toch nog restant koelvloeistof wat nog niet opgedroogd is:

Ditmaal alles goed schoongemaakt met:
Isopropanol alcohol - 250ml
Foamtips groot - 10 stuks
Wattenstaafjes kleine tip - 100 stuks
En goed schoon en droog geblazen met de Metro Vacuum ED500 DataVac Air Duster 220V
Alles weer terug geplaatst en aangesloten (inmiddels hele dag verder) en hij start weer normaal woohoooo
Voor de zekerheid 3DMARK gedraaid en dat doet ie zonder problemen, als goed is dus niks kapot
Mijn SLI bridge is inmiddels ook goud:

HDD's ook erin geplaatst en alles is nu bijna klaar:

[ Voor 5% gewijzigd door Akuma2000 op 07-12-2014 02:08 ]
Zo zeg, dat was vast wel even spannend toen hij poef zei, heb zelf ook wel eens een klein stommiteittje gehad. Die SLI bridge ziet er ook mooi uit. Nu nog een soort van cover voor je hdd's
Oeiii dat zag er heartattacking uit. Ik ben niet zo keen on de blauwe lichtjes in de case, ik denk dat wit mooier is.
Show me your moves.
Ik vind het een geweldig mooie build. Ik hou persoonlijk alleen niet van alle verschillende kleuren. Persoonlijk ga ik liever voor alles blauw of alles rood. Verder wel echt super vet wat je in elkaar gezet hebt !
hele mooie build, hele mooie hardware.
Het heeft alleen naar mijn mening een te hoog kermis gehalte.
Het heeft alleen naar mijn mening een te hoog kermis gehalte.
Show me your moves.
Ik denk dat het zo'n kermis is omdat de led controller nog niet is vastgezet op een bepaalde kleur, dus loopt hij door zijn kleuren heen. Bij afronding van het project zal denk ik en hoop ik het kermis gehalte lager zijn.
Mooie build voor wat er in elkaar wordt gezet, modding gehalte had ik persoonlijk meer van verwacht. Meer custom gaatjes om piping ed. mooi weg te werken, dat had ik verwacht, maar desondanks very impressive!
Mooie build voor wat er in elkaar wordt gezet, modding gehalte had ik persoonlijk meer van verwacht. Meer custom gaatjes om piping ed. mooi weg te werken, dat had ik verwacht, maar desondanks very impressive!
flickr - WOT Profile - Game PC
Dank jullie wel!
Dat klopt, mijn RGB controller staat nu op random en draait door alle kleuren.
Zodra alles klaar staat, ga ik ff kijken welke kleur het mooiste is
Dat klopt, mijn RGB controller staat nu op random en draait door alle kleuren.
Zodra alles klaar staat, ga ik ff kijken welke kleur het mooiste is
https://www.youtube.com/watch?v=o7SSacvmTVo
voor je firestrike test, kan je je hier eens mee vergelijken, hij heeft er heel lang aan gezeten met oc'en en zal hij wel iets hoger zijn als jou score. Maar zo zie je het toch. Maar ga je oc'en?
voor je firestrike test, kan je je hier eens mee vergelijken, hij heeft er heel lang aan gezeten met oc'en en zal hij wel iets hoger zijn als jou score. Maar zo zie je het toch. Maar ga je oc'en?
Ga hem zeker overlocken, heb nu ff snel stabiel draaien op 3.9Ghz en heb met Firestrike 25xxx gedraaid.
Moet er nog ff goed voor gaan zitten
Moet er nog ff goed voor gaan zitten
Let wel op hoor met die vloeistof schade, dat dringt in je printplaten waarbij je met opdrogen veel problemen kunt krijgen na verloop van tijd. Ik adviseer dus ook om even te googlen naar contact sprays voordat je de boel defect hebt, zou erg zonden zijn met deze mega mooie build!
Yes klopt, ik heb de boel goed droog gemaakt o.a. met isopropanol (99,8% alcohol).
Dat verdrijft restant water heel goed en alles grondig schoon en droog geblazen.
Moet wel goed zijn zo
Dat verdrijft restant water heel goed en alles grondig schoon en droog geblazen.
Moet wel goed zijn zo
Wauw dit is vet zeg!
Dat goud met die lichte led gecombineerd is echt bruut!
If i may, hoeveel heeft je dit totaal gekost?
Dat goud met die lichte led gecombineerd is echt bruut!
If i may, hoeveel heeft je dit totaal gekost?
Echt een toffe build! Nu het einde in zicht is ziet het er echt al als een geheel uit, mooi gedaan.
Zwart met rood moederbord.. waar?
Echt een vette build!
Echt een vette build!
PSN: daxcyy | XBL(WIN10): FataL Risky | AMD Ryzen 7 5800X / MSI RTX 2060 / 32GB RAM
Echt een prachtige build. Kleurcombi is een persoonlijke keuze, maar niet iets voor mij. Ik hoop dat je alles nog afmaakt met een multimonitor (3) setup?
En ben errug benieuwd naar je OC prestatties!
En ben errug benieuwd naar je OC prestatties!
f251a3362191f14872ff368789dd3c1a220782a1c582fbb31fec609763dd2cef
Ik hoop dat je met je verlichting nog 1 en ander recht kan trekken, want eerlijk is eerlijk: Prachtige hardware om jaloers op te worden, keurig netjes ingebouwd, maar het kleurenschema doet beiden teniet in mijn ogen.
Gezien je rode accenten in de zijpanelen waarvan je de kleur niet kan veranderen blijft deze kleur denk ik ook als enige over om intern te gebruiken en er 1 geheel van te maken.
Absoluut NOFI en echt een puike build in mijn ogen, maar de verlichting klopt gewoon niet ...
Gezien je rode accenten in de zijpanelen waarvan je de kleur niet kan veranderen blijft deze kleur denk ik ook als enige over om intern te gebruiken en er 1 geheel van te maken.
Absoluut NOFI en echt een puike build in mijn ogen, maar de verlichting klopt gewoon niet ...
Geen multimonitor setup, maar 1 brede LG 34" scherm.
Met de RGB controller + LED strip kan ik zo de algemene verlichting binnen veranderen en bijvoorbeeld vast zetten op 1 kleur.
Heb het nu staan dat ie alle kleuren langzaam doorloopt voor een leuk kermis effect
Met de RGB controller + LED strip kan ik zo de algemene verlichting binnen veranderen en bijvoorbeeld vast zetten op 1 kleur.
Heb het nu staan dat ie alle kleuren langzaam doorloopt voor een leuk kermis effect
Waarom heb je voor die monitor gekozen ipv deze? pricewatch: LG 34UC97-S
Show me your moves.
Toen ik het scherm kocht, was het gebogen scherm nog niet op de markt beschikbaar.
Het scherm* Kappa
Awww helaas, ziet er wel vet uit
Awww helaas, ziet er wel vet uit
Show me your moves.
Zelfde verhaal hier. Het is wel echt een geweldig scherm voor games en films. Helaas ben ik zo dom geweest om een kras op het scherm te maken. Was bezig om een 2e GTX 780 met waterkoeling in te bouwen en had het scherm op de grond gezet. Pak ik het zijpaneel van de kast en komt de hoek langs het scherm. Zit er een kras van 2cm op het scherm.Akuma2000 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 18:40:
Toen ik het scherm kocht, was het gebogen scherm nog niet op de markt beschikbaar.
Nu eens kijken naar het gebogen scherm van Dell wanneer deze uitkomt. Dan doe ik de LG misschien wel voor een leuk prijsje weg omdat er een kras op zit en koop ik de Dell.
Voor een scherm van dit formaat is gebogen ook geen overbodige luxe. De hoeken van het scherm zitten nu echt een stuk verder weg.
CPU opgekieteld naar 4ghz en geheugen naar 3ghz.
Iets hogere score

De Plextor 512GB m.2 SSD (i.c.m. Riser kabel) ook ff getest met ATTO Benchmark, tis echt snel
En ook mijn andere schijven ernaast ter vergelijking:
Iets hogere score

De Plextor 512GB m.2 SSD (i.c.m. Riser kabel) ook ff getest met ATTO Benchmark, tis echt snel
En ook mijn andere schijven ernaast ter vergelijking:

Mijn EVGA SLI bridge had ik overigens 2 keer gespoten.
Volgens de spuitbus was het na 24 uur droog.
Nou dus niet, een dag erna was het nog zacht, ik ging er niet vanuit en pakte de plaatjes goed vast om het op de bridge te zetten en liet helaas vingerdrukken achter
Toen weer de verf eraf gehaald en de boel geschuurd en opnieuw gespoten.
Dit keer 3 dagen laten drogen.
Toen was het wel aardig hard, plaatjes op de SLI bridge vastzetten ging ook goed.
Maar toen ik de bridge op mijn videokaarten ging drukken (met mijn vingers op de platen), liet ik wéér vinger afdrukken achter door de kracht die ik erop zette aarrghhhh.
Is niet te zien op de foto's overigens.
Toen kwam l3p met het idee om het te laten vergulden door Femke:
http://www.femketoele.nl/Femke_Toele/FAThome.html
Zo gezegd zo gedaan, de plaatjes zijn inmiddels bij Femke en ze heeft mijn gepruts er al afgehaald en gepolijst:

Binnenkort worden ze verguld
Volgens de spuitbus was het na 24 uur droog.
Nou dus niet, een dag erna was het nog zacht, ik ging er niet vanuit en pakte de plaatjes goed vast om het op de bridge te zetten en liet helaas vingerdrukken achter
Toen weer de verf eraf gehaald en de boel geschuurd en opnieuw gespoten.
Dit keer 3 dagen laten drogen.
Toen was het wel aardig hard, plaatjes op de SLI bridge vastzetten ging ook goed.
Maar toen ik de bridge op mijn videokaarten ging drukken (met mijn vingers op de platen), liet ik wéér vinger afdrukken achter door de kracht die ik erop zette aarrghhhh.
Is niet te zien op de foto's overigens.
Toen kwam l3p met het idee om het te laten vergulden door Femke:
http://www.femketoele.nl/Femke_Toele/FAThome.html
Zo gezegd zo gedaan, de plaatjes zijn inmiddels bij Femke en ze heeft mijn gepruts er al afgehaald en gepolijst:

Binnenkort worden ze verguld
Deze erbij gezet:
Nanovision MIMO UM-720S 7" USB Touchscreen Display
Super handig, bijvoorbeeld temperaturen etc. in de gaten houden tijdens een benchmark
Nanovision MIMO UM-720S 7" USB Touchscreen Display
Super handig, bijvoorbeeld temperaturen etc. in de gaten houden tijdens een benchmark

Mooi dat de casemod tweakers elkaar zo helpen!
en handig dat touchscreen
en handig dat touchscreen
Mooi het die M2 SSDs, ik heb de 256GB. Ik kan echt niet wachten tot de volwassen generatie uit komt. Ze zouden ongeveer 2x zo snel moeten zijn als de huidige Plextor SSDs.
https://www.facebook.com/DutchLionCustomising
No 4K? Want met al die gpu power zou ik toch wel iets meer verwachten... Of heb ik iets niet gelezen?
Er komt een LG 34" scherm, dit scherm is ff om alles te installeren enzo.
Die 34" is beetje te lomp om heletijd te verplaatsen
Die 34" is beetje te lomp om heletijd te verplaatsen
Erg mooi!Akuma2000 schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 02:02:
Einde is in zicht... hier een preview:
[afbeelding]
Ik zou nog een 34 inch neerzetten
Ik had dus mijn SLI bridge goud gespoten, maar de verf zat er niet goed op.
Van l3p tip gekregen dat ik het kon laten vergulden bij de magische handjes van Femke:
http://www.femketoele.nl/
Vandaag het pakketje terug ontvangen, met een verassing!?!?

Wat zit hier in?
Woaaaa wat is dit:

Hele vette gouden onderzetters!!!

Thanks Femke, tis echt awesome!!!
Straks meer pics met licht eronder.
En hier de echte gouden SLI bridge:

Met zijn allen:

En op de videokaarten:

Het systeem kan nu afgerond worden, vul reservoir eraf en een Bitspower Premium dopje erop:

Glazen werkblad schoongepoetst en weer terug op bureau.
Monitor stand erop en de LG 34" monitor erop.
Speakers aangesloten.
CMSTORM SIRUS headset aangesloten.
CMSTORM TRIGGER-Z tobo erop.
CMSTORM Havoc muisje.
CMSTORM RX muismatje

En systeem aangezet:

De awesome onderzetters van Femke:

Nou dat was ie dan voorlopig, ik kan weer gaan sporten, want de laatste tijd is al mijn vrije tijd hierin gegaan.
Ben benieuwd hoeveel ik nog kan bankdrukken
Van l3p tip gekregen dat ik het kon laten vergulden bij de magische handjes van Femke:
http://www.femketoele.nl/
Vandaag het pakketje terug ontvangen, met een verassing!?!?

Wat zit hier in?
Woaaaa wat is dit:

Hele vette gouden onderzetters!!!

Thanks Femke, tis echt awesome!!!
Straks meer pics met licht eronder.
En hier de echte gouden SLI bridge:

Met zijn allen:

En op de videokaarten:

Het systeem kan nu afgerond worden, vul reservoir eraf en een Bitspower Premium dopje erop:

Glazen werkblad schoongepoetst en weer terug op bureau.
Monitor stand erop en de LG 34" monitor erop.
Speakers aangesloten.
CMSTORM SIRUS headset aangesloten.
CMSTORM TRIGGER-Z tobo erop.
CMSTORM Havoc muisje.
CMSTORM RX muismatje

En systeem aangezet:

De awesome onderzetters van Femke:

Nou dat was ie dan voorlopig, ik kan weer gaan sporten, want de laatste tijd is al mijn vrije tijd hierin gegaan.
Ben benieuwd hoeveel ik nog kan bankdrukken
Wat een geweldig mooie build, een van de mooiste die ik hier wel ben tegen gekomen! Veel plezier ermee
Eerlijk is eerlijk. Ik blijf bij mijn standpunt dat het hardware is om jaloers op te worden, keurig netjes ingebouwd, maar het vormt geen mooi geheel samen.
Zelfs op de foto zonder verlichting...

...is het zwart/blank aluminium voor de top, goud/wit binnenin en zwart rood voor de zijkanten. Hierdoor lijken de poten, de top en de inhoud niet samen te horen. Als de verlichting dan ook nog eens aan is wordt het nog rommeliger.
Absoluut NOFI hoor, gewoon mijn persoonlijke smaak/mening.
Edit: zelf zou ik bijvoorbeeld het rood van de zijkanten vervangen door aluminium of wit plexiglas en dan kiezen voor 1 kleur verlichting.
Zelfs op de foto zonder verlichting...

...is het zwart/blank aluminium voor de top, goud/wit binnenin en zwart rood voor de zijkanten. Hierdoor lijken de poten, de top en de inhoud niet samen te horen. Als de verlichting dan ook nog eens aan is wordt het nog rommeliger.
Absoluut NOFI hoor, gewoon mijn persoonlijke smaak/mening.
Edit: zelf zou ik bijvoorbeeld het rood van de zijkanten vervangen door aluminium of wit plexiglas en dan kiezen voor 1 kleur verlichting.
[ Voor 11% gewijzigd door floriske.nl op 20-12-2014 15:15 ]
ik ben het eens met floriske.nl Binnenkant is mooi, de vele kleuren leds is wat minder, had naar mijn smaak ook gewoon 1 kleur gemoeten (ik vind zelf dat witte led erop mooi) en dan dat rood ook andere kleur, zal een hele andere blik geven.
Thanks voor de feedback, maar ik hou van deze kleuren en vind het wel mooi zo, dus laat het zo
Ik vind de kleuren juist vet. Ik zou alleen de monitor aan de muur hangen ( als dat kan ). En een draadloos toetsenbord en muis halen. Ook zou ik andere speakertjes halen. Of ergens anders inbouwen. Ik houd wel van een 'leeg' bureau. Maar ben wel super jaloers op je computertje
En die gouden sli bridge is echt prachtig!
En die gouden sli bridge is echt prachtig!
daviddebestnl @ tweakers2 clash of clans || i5 4690 ~ gtx 750 ti
Hele mooie deks man!
Vind het nog steeds een hoog kermis gehalte hebben, wow die SLI bridge
Vind het nog steeds een hoog kermis gehalte hebben, wow die SLI bridge

Show me your moves.
Wow! Ziet er super mooi uit! De SLI Bridge past er echt perfect bij! Ik hoop dat de onderzettertjes je "pronkstuk" beschermen tegen krassen
! Enne.. kleurkeuze is een kwestie van smaak
!
facebook.com/FATcasemodding
echt heeeel mooooooooooooooooi gemaakt .
ik vind de combinatie van kleur ook mooi .
die onderzetters zyn ook mooi.
grt timberwolf
ik vind de combinatie van kleur ook mooi .
die onderzetters zyn ook mooi.
grt timberwolf
Ok, dit is toch wel de natte droom van menig tweaker 
Erg fraai hoor.
1 klein puntje van "kritiek"
is de waterloop vanaf je videokaarten. Die gaat eerst instantie naar voren van de kast om daar met een wat raar bochtenspel weer terug naar de achterkant van de kast te gaan. Het is moeilijk op de foto's te zien waarom dat is, maar ik denk voor de aansluiting van de radiator. Vraag me alleen af of dat niet anders kan.
Erg fraai hoor.
1 klein puntje van "kritiek"
Helemaal links van de tafel gaat ie naar de aansluiting van de radiator.
Dus tafel -> radiator -> GPU -> GPU -> GPU -> tafel -> CPU -> RAM1 -> RAM2 -> tafel -> reservoirs etc.
De radiator heb ik met de aansluitingen aan de voorkant moeten doen, omdat ik aan de andere kant te weinig ruimte heb door de derde videokaart.
De gouden Bitspower bochtenwerk vind ik overigens best cool uitzien en het gaf me een reden om een acrylic buisje te trekken naar voren, wat ik ook mooi vind
Dus tafel -> radiator -> GPU -> GPU -> GPU -> tafel -> CPU -> RAM1 -> RAM2 -> tafel -> reservoirs etc.
De radiator heb ik met de aansluitingen aan de voorkant moeten doen, omdat ik aan de andere kant te weinig ruimte heb door de derde videokaart.
De gouden Bitspower bochtenwerk vind ik overigens best cool uitzien en het gaf me een reden om een acrylic buisje te trekken naar voren, wat ik ook mooi vind
Vette hardware en gewoon een mooie desk!
Ik sluit me echter wel bij Floriske, qua kleuren sluit allemaal net niet op elkaar aan. En persoonlijk had ik de loop wat strakker gemaakt bij de pompen, het oogt daar wat rommelig met de slangen, ook die S adapters op de rechter rad lijken een beetje out of place. De reservoirs en gpu's zijn erg vet!
Al met al een erg mooie build met een sloot aan vette hardware, nou eindelijk tijd om te genieten!
Ik sluit me echter wel bij Floriske, qua kleuren sluit allemaal net niet op elkaar aan. En persoonlijk had ik de loop wat strakker gemaakt bij de pompen, het oogt daar wat rommelig met de slangen, ook die S adapters op de rechter rad lijken een beetje out of place. De reservoirs en gpu's zijn erg vet!
Al met al een erg mooie build met een sloot aan vette hardware, nou eindelijk tijd om te genieten!
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
If only I got the money to build it! 
Vet gemaakt
Vet gemaakt
Hele gave build. Alleen de muziek van het filmpje is een beetje over the top
Thanks allemaal!
Ik vind bijvoorbeeld het slang+acrylbuis werk bij pompen juist mooi, wss omdat ik zie hoe de loop loopt, is het voor mij net een geordende snelweg knooppunt
Yes, nu wat games etc installeren en de desk in gebruik nemen en genieten
Thanks!
Tis maar net hoe je het bekijkt en wat jouw smaak is.Meelobee schreef op maandag 22 december 2014 @ 08:55:
Vette hardware en gewoon een mooie desk!
Ik vind bijvoorbeeld het slang+acrylbuis werk bij pompen juist mooi, wss omdat ik zie hoe de loop loopt, is het voor mij net een geordende snelweg knooppunt
Thanks!
Hele build is naar mijn idee over the top, muziekje mag daarom ook over the top hahahGlenn023 schreef op maandag 22 december 2014 @ 14:50:
Hele gave build. Alleen de muziek van het filmpje is een beetje over the top
Gelukkig maar dat smaken verschillen, anders zaten we allemaal naar dezelfde bak te kijkenAkuma2000 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 13:37:
Tis maar net hoe je het bekijkt en wat jouw smaak is.
Ik vind bijvoorbeeld het slang+acrylbuis werk bij pompen juist mooi, wss omdat ik zie hoe de loop loopt, is het voor mij net een geordende snelweg knooppunt![]()
Thanks!
Als jij er blij mee bent is het prima toch, have fun met gamen!
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Zo even bijgelezen over deze build. Kan niet anders zeggen dan supergaaf! Je hebt gouden handjes man, doe er wat mee!!
Ik wou voor de grap zeggen ik wil hem kopen 5K! Maar dan ben je er nog lang niet -,-
Hahaha. Netjes hoor, over de kleurencombi: Ik vind het wel mooi. Bovendien verloopt je kleur aan de binnenkant waardoor de rode zijkant juist wel vet uitkomt. Maarja smaken verschillen en sommige mensen willen altijd iets op te merken hebben. Ik denk dat dit gewoon perfect benaderd, maar dat is mijn bescheiden mening..
Thumbs up !
Ik wou voor de grap zeggen ik wil hem kopen 5K! Maar dan ben je er nog lang niet -,-
Hahaha. Netjes hoor, over de kleurencombi: Ik vind het wel mooi. Bovendien verloopt je kleur aan de binnenkant waardoor de rode zijkant juist wel vet uitkomt. Maarja smaken verschillen en sommige mensen willen altijd iets op te merken hebben. Ik denk dat dit gewoon perfect benaderd, maar dat is mijn bescheiden mening..
Dat heeft ech helemaal niks te maken met "altijd iets op te merken willen hebben" maar met opbouwende kritiek en persoonlijke smaak.BastiaanNL schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 15:42:
...sommige mensen willen altijd iets op te merken hebben...Thumbs up !
Als ik zelf een project post, hier of op welk ander forum dan ook, heb ik ook niets liever dan dat mensen hun eerlijke mening geven ...
Precies, ieder zijn smaak en opbouwende kritiek is altijd welkom!
Tot hoe ver heb je alles kunnen overclocken?
Show me your moves.