"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"
Verwijderd
heb je al eens utilities los gelaten op je systeem?
wie weet zijn er enorm veel fouten op je schijf.
Verwijderd
Welk Mobo heb je?
Indien via Socket A mobo, kijk effen op www.viahardware.com en zie dan de faq aldaar....
Indien via Socket A mobo, kijk effen op www.viahardware.com en zie dan de faq aldaar....
Wat voor utils kan ik daarvoor het beste gebruiken dan ? En waar zijn die te vinden ?Op maandag 11 juni 2001 23:56 schreef dragak het volgende:
heb je al eens utilities los gelaten op je systeem?
Ik heb geen socket A mobo, maar een Intel 440 LX chipsetje, en hiervoor het probleem nooit gehad. De schijf is iets langer dan een jaar in gebruik ofzo.Op maandag 11 juni 2001 23:59 schreef eb170965 het volgende:
Welk Mobo heb je?
Verwijderd
http://search.downloadaccelerator.com/cgi-bin/DAPSearch.dll?Program?DAUI=14540446&Program=norton%20utilities%202001Op dinsdag 12 juni 2001 00:03 schreef I_Love_Heineken het volgende:
[..]
Wat voor utils kan ik daarvoor het beste gebruiken dan ? En waar zijn die te vinden ?
doe maar eens een system checkje of disk doctor.
Uuhhmm 440 LX was dat niet die chipset die niet verder kon als 8.4 GB?
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Lijkt me heel stug, want het heeft een jaar perfect gewerkt.Op dinsdag 12 juni 2001 03:15 schreef wauskes het volgende:
Uuhhmm 440 LX was dat niet die chipset die niet verder kon als 8.4 GB?
heb je em laatst misshien ge f-disked dat ie daardoor problemen geeft.
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Pagina: 1