Ik zoek een?
processor voor een gaming pc
Wat is je budget?
200-250
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
nvt
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
ik ben op het moment mijn systeem aan het upgraden. ik heb al een r9 290 en een asrock z87m extreme 4 liggen. ik ga de pc gebruiken voor gamen.
ik ben dus van plan om een lga1150 processor te kopen. ik zat eerst te denken aan een tweedehands 4770k/4790k en die dan over te clocken(ik heb voldoende koeling daarvoor). later bedacht ik me dat ik ook een niet''k'' processor kan kopen maar ik weet niet hoeveel potentiële performance ik verlies. toen ik aan het rondkijken was zag ik dat er ook xeons zijn voor 1150 sockets. ik ben dan geinteresseerd in de Xeon E3-1240 v3.
ik vraag mij nu af welke processor ik het beste kan nemen en waarom.
(ik weet dat een i5 slimmer is om te kopen maar die wil ik niet).
processor voor een gaming pc
Wat is je budget?
200-250
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
nvt
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
ik ben op het moment mijn systeem aan het upgraden. ik heb al een r9 290 en een asrock z87m extreme 4 liggen. ik ga de pc gebruiken voor gamen.
ik ben dus van plan om een lga1150 processor te kopen. ik zat eerst te denken aan een tweedehands 4770k/4790k en die dan over te clocken(ik heb voldoende koeling daarvoor). later bedacht ik me dat ik ook een niet''k'' processor kan kopen maar ik weet niet hoeveel potentiële performance ik verlies. toen ik aan het rondkijken was zag ik dat er ook xeons zijn voor 1150 sockets. ik ben dan geinteresseerd in de Xeon E3-1240 v3.
ik vraag mij nu af welke processor ik het beste kan nemen en waarom.
(ik weet dat een i5 slimmer is om te kopen maar die wil ik niet).
[ Voor 13% gewijzigd door yannickvanniel op 02-09-2014 13:06 ]