Toon posts:

Twitter account wijsheden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste forumgebruikers,

Momenteel ben ik bezig een twitter account op te zetten waar dagelijks tweets worden geplaatst met spreuken. Ik heb momenteel tot januari twee keer per dag een tweet ingepland, alleen ben ik benieuwd hoe ik meer volgers kan krijgen.

Heeft er iemand nog tips of trucs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-10 12:18

André

Analytics dude

Wat is voor mensen de meerwaarde om dat account te volgen?

De normale manier is door interessante content te delen, kennis te verspreiden, te reageren, te discussiëren en door andere mensen te volgen. Zo ontstaat er langzaam een grotere groep die jou gaat volgen omdat daar voor hun een meerwaarde in zit.

In een gewoon account dat geautomatiseerd spreuken tweet zit dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:14

Fiber

Beaches are for storming.

*bijdrage aan topics graag constructief houden*

[ Voor 80% gewijzigd door samo op 02-09-2014 13:04 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-10 19:19
Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 12:30:
Beste forumgebruikers,

Momenteel ben ik bezig een twitter account op te zetten waar dagelijks tweets worden geplaatst met spreuken. Ik heb momenteel tot januari twee keer per dag een tweet ingepland, alleen ben ik benieuwd hoe ik meer volgers kan krijgen.

Heeft er iemand nog tips of trucs?
Wat is je Unique Selling Point? Hebben je spreuken een bepaald thema, volgen ze de actualiteit? Je concurrentie is volgens mij groot, omdat veel thema's al een spreuken-generator hebben op twitter.

Dat gezegd hebbende is volgens mij het aantal volgers een zelfversterkende kwaliteit. Bestaande accounts zijn vaak al meerdere keren op het internet gelinkt/gedeeld. Als mensen er vaak met elkaar over hebben zullen anderen ook sneller een kijkje nemen. Als niemand jou nog volgt zullen zij alleen kijken naar je unieke kwaliteit, die dan wel uitzonderlijk hoog zal moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:55

samo

yo/wassup

Er worden al twee belangrijke termen genoemd: meerwaarde en Unique Selling Point. Werk die uit en je krijgt iets van een strategie. Met een beetje nadenken sluit die strategie ook aan op de inhoud van je tweets. Vervolgens ga je kijken naar een aanpak om die strategie te vullen en uit te voeren. Dan maak je de keuze of je gaat reageren, massaal gaat volgen of op welke andere manier jij meerwaarde gaat tonen.

Als de TS jouw strategie is, vind ik het allemaal wel erg mager.

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FicoF
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-10 16:19
Spreuken zijn door jezelf bedacht? Ik begrijp dat je niet inspeelt op actuele thema's, ben wel benieuwd waarom je dan wil twitteren.
Pagina: 1