Toon posts:

andere regio DVD's afspelen opje normale DVDplayer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zit net CNN te kijken en daar vetelde ze ons even hoe je DVD's besteld uit the US voor de US region toch kunt afspelen op je Europese DVD speler. Niet een drive in je PC maar zo'n ding die met een draadje aan je tv hangt!

Niet lachen... ZET JE TAAL INSTELLING OP US! lol.. menu engels.. DVD spelen maar ;)

• darmit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-04-2024

darmit

who wants to live forever

en dat zou moeten werken op elke dvd speler , dat zou echt gaaf zijn , ik heb nml een sony en die zijn nogal duur om om te bouwen.

searisk

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik niet kunnen testen. Maar is zo uitgevonden toch? Remote control op je schoot en hop naar engels (us) toe.

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:52

Canon23

>>MY<< world

Wie test dit uit?? ik heb namelijk ook ene sony dvd speler en die dingen kosten 400ofzo om om te bouwen

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:46

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dit is een enorme hoax.

het is dus gewoon niet waar. ps, mijn dvd speler's menu is zowiezo al engels |:(

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Hahahaha ik lach me rot wat een onzin

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:52

Canon23

>>MY<< world

Denk ik ook maar toch ff proberen!! nooit geschoten, altijd mis ennuh lukt het niet gewoon ff omruilen

------------>

Omruilen dus werkt niet

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Pagina: 1