"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
ik heb niet veel ervaring op dit gebied maar zou het kunnen dat het probleem is dat bij de 566 de 850 bijna gegarandeerd gehaald wordt, terwijl 950 twijfelachtig is?
Hey gasten, ik weet dat het al laat is
, maar volgens mij heeft een 600MHz Celeron II nog altijd een 9x multiplier (9*66=600) ... dus bij een FSB van 100MHz draait de Celeron II op 900MHz ... Ik heb zelf geen Celeron II, maar ik zou zeggen kijk ff in de database van http://www.overclockers.com .
Suc6 met je OC!
Suc6 met je OC!
is inderdaad al laat
gaap..
ik controleer niet alles wat ik lees.. 950 zat er ook niet zover naast..
ik controleer niet alles wat ik lees.. 950 zat er ook niet zover naast..
Ok ook goed 9 dan maar er is dus nog niemand die ervaring met dit apparaatje heeft??????
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
de core is gewoon hetzelfde. een 700 mhz komt niet verder met overclocken dan een 566. bij niet al te extreme koeling halen ze wel allebei 100 mhz waarschijnlijk. maar je kan natuurlijk ook een 566 kopen en die op een fsb van 112 zetten (agp=75) dan gaat de rest van het systeem sneller. 100 mhz sdram, HD, videokaart kunne dit vaak ook wel aan.
Met niet extreme koeling denk ik dat het vrij lastig wordt om een celly2 700@1050 te laten draaien. Hoe kom je er bij
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Ik weet in ieder geval wel dat die Celeron II 566 heeeel lekker over te klokken is !!! mijne loopt namelijk op 1Ghz
Mijn mobo wil van 112 alleen naar 133, dus is 952 het meest haalbare
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Pagina: 1