iPhone 5s 32GB gold tweedehands kopen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vizar
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-02 21:24
Beste mede tweakers,

Heb lang met android gewerkt, en wil weer terug naar iPhone.

Nu heb ik een iPhone op het oog om te ruilen tegen mijn gesealde galaxy s5 inclusief kleine bijbetaling van mijn kant.

Ik heb enkel erg lang al geen iPhone meer gehad (sinds de 4) en weet dus niet zo goed meer hoe of wat..

Ik lees dat er veel clones in de rondte gaan en wil dus niet dat ik genept wordt als ik straks ga ruilen..

Heb al wat informatie opgedaan over hoe je een clone onderscheid van de echte, bij deze op een rijtje:
De telefoon aansluiten op iTunes ?
De Appstore openen ?
Vingerscan controleren ? (hoe)
Moet op iOS draaien ?

zijn er nog dingen die ik over het hoofd zie ?

Het serienummer heb ik al gekregen van de verkoper en deze komt overeen met de check apple, er zit nog garantie op toestel want deze is pas 2 maanden oud.

Ik zie graag jullie reacties tegemoet komen!

Grt

Vizzy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-09 21:53

ronaldm3

Apple Watch :)

Even checken op stopheling.nl aangezien je het serienummer toch al hebt.

Verder zal je zelf even moeten bekijken ofdat het toestel geen deuken of krassen heeft.

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vizar
Serie nummer staat niet geregistreerd op stopheling, deuken/krassen lijkt me logisch om op te controleren maar de iPhone is nog nieuw in doos.
Gaat me meer om hoe ik er zeker van kan zijn dat het geen clone is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 27-09 20:04
Kijken als zoek mijn iPhone uitstaat, anders wil je een keer je iPhone herinstalleren rn vraagt de iPhone het wachtwoord van het gekoppelde account. (Dus waarschijnlijk van de verkoper.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vizar
En waar staat die functie onder??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
http://www.fixjeiphone.nl...en/herken-iphone-5-clone/
Een tip waarmee je snel kan testen of je iPhone nep is, is door de iPhone 5 clone uit te doen en daarna weer aan. Je ziet nu een Android logo verschijnen in het scherm en dit heb je natuurlijk niet bij een originele iPhone 5.

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-09 15:44
Hoezo denk je dat het mogelijk een clone is? iPhone clones zijn zeer eenvoudig te herkennen, software + uiterlijk is meestal al voldoende.

Ik weet niet hoe je de ruil gaat doen, maar als je het niet vertrouwt zou ik ergens afspreken zodat de verkoper jou kan laten zien dat het een originele is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banix
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-09 09:46
Naar mijn weten zijn er geen clones met een werkende touch id. Dus even kijken of dat werkt.

You want weapons? We're in a library. Books are the best weapon in the world. This room's the greatest arsenal we could have. Arm yourself!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vizar
Ruil zal bij persoon in kwestie thuis zijn, zal allemaal wel goed zijn maar ben liever 100% zeker van mijn zaak van daar dat ik even navraag doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

iCloud: Activeringsslot van Zoek mijn iPhone in iOS 7 en met name "Hoe controleer ik of Activeringsslot is ingeschakeld alvorens een tweedehands apparaat aan te schaffen?" zijn handig om te controleren. Voor de verkoper is Wat u moet doen voordat u een iPhone, iPad of iPod touch verkoopt of weggeeft handig om door te nemen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1