Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Laptop stroomingang stuk.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb thuis een laptop gekocht van iemand van marktplaats. De laptop deed het helemaal perfect. Maar nu wil hij niet meer opladen als ik de oplader erin doe. Ik heb al verschillende laders geprobeerd. Maar aan de accu zelf ligt het niet. Maar aan de ingang van de kabel voor stroom. Is er ook een andere mogelijkheid om me laptop te poweren?

Groeten Wesley

• JDillinger
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07:51
Beste Wesley, denk je dat het niet op zo'n minst handig is om te vermelden WELKE laptop je hebt?

"Ik heb al verschillende laders geprobeerd, maar aan de accu zelf ligt het niet".
Waar slaat dit op? ik zie geen verband tussen deze twee zaken hoor.

Een andere manier om je laptop te poweren? Je kunt hem in de magnetron leggen en dan een uurtje op 800W, dan laden de meeste accu's weer wat op (niet doen)...
Je moet die ingang laten repareren natuurlijk (mits je zeker weet dat deze het is: het kunnen ook aansluitingen in/bij je accu zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo WWAS,

Sorry ben niet zo bekend hier..mijn excuses daarvoor. Ik heb een acer aspire geloof ik.
Ik heb al andere opladers geprobeerd omdat ik eerst dacht dat het aan me lader lag. En de accu heb ik verwisseld met 1 van me moeder en dan start die wel op omdat die accu dan vol is. Hoe kan ik zien dat het aan de aansluitingen ligt?

Groet Wesley

• Speakerfreak95
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-11 13:12
Je kan het vaak voelen, als die een beetje los is dan is het vaak niet altijd goed.

Je kan nog contact met de verkoper opnemen, want dit is natuurlijk niet echt goed.
Maar omdat het bij de verkopende partij in orde was, dan, ja heb je eigenlijk een beetje pech.

• JDillinger
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07:51
Kijk aan die info hebben we wat :). Dan is het inderdaad wel zeer waarschijnlijk dat het aan je ingang ligt (mits de andere opladers wel geschikt waren die je hebt getest).

Ik zou contact op nemen met de verkoper (hoewel dit een fysiek mankement is en ik hier als verkoper niet veel meer mee zou doen - dit mankement had je kunnen/moeten zien toen je de laptop kocht - testen of alles nog vast zit, etc.).
Anders kan je nog proberen om de laptop zelf open te maken en te kijken of je iets ziet aan de aansluiting. Eventueel zelf maken (tape - solderen?) en anders (terwijl de laptop nog uit elkaar is) even naar een computerboer brengen, die kunnen zo'n aansluiting wel vast zetten of vervangen denk ik (voor 10-60 euro?).

• Ploink
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-08 13:05
Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 09:57:
En de accu heb ik verwisseld met 1 van me moeder en dan start die wel op omdat die accu dan vol is. Hoe kan ik zien dat het aan de aansluitingen ligt?
En die accu van je moeder wil hij ook niet opladen?
Dit om uit te sluiten dat je een defecte accu hebt die niet wil laden.

Een defecte ingang kun je repareren, maar dat vereist wel de nodige kennis en ervaring.
Pagina: 1