Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Chromebook.

Pagina: 1
Acties:

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11 12:46
Dag allen,

Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop. Omdat ik de laptop vrijwel alleen thuis ga gebruiken, en ik er niet teveel geld aan uit wil geven, ben ik van plan om voor een Chromebook te gaan.

Wat ga je met je laptop doen?

Voornamelijk internetten en streams bekijken op twitch.tv, daarnaast wil ik (mbv Chromecast) content naar mijn TV gaan streamen (youtube, souncloud, twitch.tv).

Ik ga niet gamen op de Chromebook, daar is 'ie ook niet voor bedoeld. Foto's bewerken lijkt me wel leuk (heb gelezen dat daar apps voor zijn) maar absoluut niet op photoshop niveau.

Wat is je budget?

+/- 350 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?

Alleen als er WiFi is ;)

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren

Totaal niet. Als het complete plaatje maar goed is.
Kwa merken ben je redelijk gebonden, daar ben ik me van bewust.

Ik heb op zich wel een voorkeur voor een 13" scherm, maar als ik een scherper beeld heb met een 11" scherm, gaat daar mijn voorkeur naar uit.

Tot slot een vraagje voor eventuele mede chromegebruikers:

Gaat de snelheid van bijv internetten (het inladen van de site als je bijv. naar beneden scrollt), youtube en/of twitch.tv even vlot op de Chromebook als dat het op de gemiddelde laptop gaat? Of is het meer vergelijkbaar met de snelheid van een tablet?

[ Voor 34% gewijzigd door jaihel op 02-09-2014 09:07 ]

• JDillinger
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-11 08:49
Wat een openingspost.. Leest lekker weg hoor.. Not.

Alle instructies staan er zelfs nog tussen (de italic stukken en de hele eerste alinea). Zou je hem zelf ff door willen lezen en hem dan fatsoeneren?

Daarnaast staat er dat je zelf met een opzet moet komen, dat zie ik nog niet echt. En wat moet ik met de titel "chroomebook'? Is dat waar je zelf aan denkt? Want dit komt neegens meer duidelijk terug.

Lees je post door en pas hem aan, dan gaat er misschien hulp komen.

• jaihel
Excuses, ik zal het eea aanpassen

Overigens, de titel is niet "chroomebook", maar gewoon 'Chromebook'. Als je dan toch bezig bent..

• Bananendoos
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-11 12:14
http://www.bol.com/nl/l/c...shbanner_A1_Chromebook_3_
Deze link is denk ik wel handig voor je, 15% korting op deze chromebooks namelijk!

Mijn zusje heeft de Samsung chromebook 1 voor haar school, hij werkt snel doordat het ChromeOS is geïnstalleerd op de ssd, en alles wat je download staat ook op de ssd dus laad dit sneller. Ik ga er zelf binnenkort ook eentje kopen via deze link, mij is alleen niet bekend hoelang de actie geldig is.

Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-11 08:38

Kasai

Legendary

Mijn vriendin heeft de Toshiba; http://www.bol.com/nl/p/t...omebook/9200000024664960/

Ik gebruik hem af en toe ook, voor browsen, google docs, youtube, gmail, spotify webplayer, werkt super!

Atlas#22744

• jaihel
Kan iemand mij vertellen hoe streams worden weergegeven? Voor degene die bekend zijn met twitch: quality op source, het liefst een stream van LoL.

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-11 08:38

Kasai

Legendary

Net even voor je gecheckt en zag er echt prima uit, liep vloeiend, op de Toshiba Chromebook dus.

Atlas#22744

• jaihel
De Toshiba Chromebook is besteld, evenals een Chromecast.
De review van 'gezondekeuze' heeft me over de streep getrokken.

• BeArt
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-11 20:33
Hoe bevalt de Chromebook ondertussen?
Ik overweeg er ook eentje, en vraag me af of ik Windows niet ga missen na een tijdje ... :?
Pagina: 1