Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

BBG mainstream pc blijft herstarten.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi iedereen.

Gisteren heb ik alle onderdelen van het BBG mainstream game pc gekocht bij alternate. Enig verschil met het BBG systeem is dat ik een 2 TB HDD van WD heb i.p.v. de Seagate desktop. Ik heb de onderdelen geinstalleerd en in principe lijkt alles goed te zitten. Ik heb ongeveer 7 jaar terug ook zonder problemen hetzelfde gedaan, dus voor m'n gevoel zitten alle onderdelen goed. Het probleem wat ik krijg is dat bij opstarten er geen enkel lampje brand, ik hoor maximaal 1 seconde de fans draaien waarna ze uitvallen. Ze starten dan ook weer spontaan op om vervolgens weer na 1 seconde uit te vallen. Repeat.

Heeft iemand een tip voor me waarmee ik systematisch kan afgaan zien wat er mis is?

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:08

br00ky

Moderator Harde Waren
"In principe zit alles goed", juist. Wat heb je tot nu toe allemaal al geprobeerd? Zie onze mooie guide, Hangen en Opstartproblemen troubleshooter.

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Plaats anders ook even foto's van hoe je alles aangesloten hebt.
Heb je een bepaald filmpje of how-to gevolgd met assembleren?
Heb je bv het moederbord boekje erbij gepakt?

[ Voor 46% gewijzigd door mitsumark op 02-09-2014 12:39 ]

• realmadridsi
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-09 21:53
Misschien ver gezocht maar heb je de stroomtoevoer voor jou processor ingeplugd?

Deze vergeet ik zelf ook nog wel eens en dan krijg ik hetzelfde :+

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-11 23:05
realmadridsi schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 13:29:
Misschien ver gezocht maar heb je de stroomtoevoer voor jou processor ingeplugd?

Deze vergeet ik zelf ook nog wel eens en dan krijg ik hetzelfde :+
Nou zo'n gevoel heb ik dus ook :+

Verwijderd

Topicstarter
Hoi iedereen. Ik heb vandaag wat meer tijd gehad. Ik heb zo kaal mogelijk geprobeerd op te starten. Dat wil zeggen: moederbord, processor, koeler, 1 reepje geheugen, voeding. Zelfde probleem! Ik sluit alles wel goed aan, het de boekjes erbij gepakt en alles, heb voor de zekerheid nog wat filmpjes bekeken. Uiteindelijk ben ik maar terug gegaan naar de winkel, ze zullen binnen een paar werkdagen laten weten wat er scheelt. I'll keep you guys updated!

Verwijderd

Topicstarter
Update: ik heb vanmiddag een nieuw moederbord gekregen. Alles draait nu prima. Ze zijn er helaas niet achter gekomen wat er nou precies aan scheelde, dus dat antwoord blijf ik jullie verschuldigd. Er kan wat mij betreft een slot op dit topic =)
Pagina: 1