Ik zoek, namens mijn vriendin, een goedkoper abonnement. Ze heeft er een tijdje geleden bij T-mobile een gekocht samen met een telefoon, maar dat abonnement is nu beëindigd. De telefoon maakt haar niet veel uit, vandaar dat een sim only abonnement me het beste lijkt.
Ik zoek een?
sim only abonnement, liefst voor een jaar, want misschien wil ze dan wel een nieuwe telefoon. Ik denk 1gb internet, 50 tot 150 belminuten en smsjes. 4G is niet zo belangrijk, want volgens mij heeft haar telefoon (Samsung Galaxy SIII) geen ‘echte’ 4G, toch?
Wat is je budget?
Minder dan nu! Ergens tussen de €10 en €30 per maand.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk internet, weinig bellen en weinig smsen. Ze is soms in het buitenland, en niet alleen de EU. Ze wordt wel vaak (iedere dag) gebeld vanuit Kroatië en belt daar af en toe naartoe.
Wat heb je zelf al gevonden?
Een abonnement bij Simpel was heel erg goedkoop, maar toen zag ik reviews en heb het daarom toch niet gedaan. Vandaar dat ik hier ben.
Welke vragen heb je hier nog over?
Is Simpel echt zo slecht?
Ik zoek een?
sim only abonnement, liefst voor een jaar, want misschien wil ze dan wel een nieuwe telefoon. Ik denk 1gb internet, 50 tot 150 belminuten en smsjes. 4G is niet zo belangrijk, want volgens mij heeft haar telefoon (Samsung Galaxy SIII) geen ‘echte’ 4G, toch?
Wat is je budget?
Minder dan nu! Ergens tussen de €10 en €30 per maand.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk internet, weinig bellen en weinig smsen. Ze is soms in het buitenland, en niet alleen de EU. Ze wordt wel vaak (iedere dag) gebeld vanuit Kroatië en belt daar af en toe naartoe.
Wat heb je zelf al gevonden?
Een abonnement bij Simpel was heel erg goedkoop, maar toen zag ik reviews en heb het daarom toch niet gedaan. Vandaar dat ik hier ben.
Welke vragen heb je hier nog over?
Is Simpel echt zo slecht?