Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Flobin
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-07 15:08
Ik zoek, namens mijn vriendin, een goedkoper abonnement. Ze heeft er een tijdje geleden bij T-mobile een gekocht samen met een telefoon, maar dat abonnement is nu beëindigd. De telefoon maakt haar niet veel uit, vandaar dat een sim only abonnement me het beste lijkt.

Ik zoek een?
sim only abonnement, liefst voor een jaar, want misschien wil ze dan wel een nieuwe telefoon. Ik denk 1gb internet, 50 tot 150 belminuten en smsjes. 4G is niet zo belangrijk, want volgens mij heeft haar telefoon (Samsung Galaxy SIII) geen ‘echte’ 4G, toch?

Wat is je budget?
Minder dan nu! Ergens tussen de €10 en €30 per maand.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk internet, weinig bellen en weinig smsen. Ze is soms in het buitenland, en niet alleen de EU. Ze wordt wel vaak (iedere dag) gebeld vanuit Kroatië en belt daar af en toe naartoe.

Wat heb je zelf al gevonden?
Een abonnement bij Simpel was heel erg goedkoop, maar toen zag ik reviews en heb het daarom toch niet gedaan. Vandaar dat ik hier ben.

Welke vragen heb je hier nog over?
Is Simpel echt zo slecht?

• acoster
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06-11 13:46
Kijk eens bij Hollandsnieuwe. Voor 11 euro in de maand heb je een mooie SIM-only abo met 500Mb en 275 min/sms/Mb, wat je ook nog eens 3 maanden mee kan nemen. En voor 14 euro kan je de 550 min/sms/Mb nemen. Als ze 50 minuten belt, heeft ze totaal nog 1Gb over voor internet.

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Ziggo mobiel misschien? Maandelijks aanpasbaar en maandelijks opzegbaar.
1GB, 300minuten/sms voor €15.
Heb er zelf geen ervaring mee, maar hoor wel van bekenden dat ze tevreden zijn.

Hoi!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Bij Simyo kan je voor 14 euro per maand een abo nemen met 100min/sms en 1Gb data. Je kan elke maand je bundels aanpassen, en je zit op het goede KPN netwerk.