Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j126572g
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-06 23:23
Hallo,

Vorig jaar ben ik afgestuurd aan de TU Delft, elektrotechniek. Momenteel heb ik een aardige baan, maar mis de theoretische uitdaging. Daarom ben ik om mij heen aan het kijken naar vacatures.
Ik ben met name geïnteresseerd in bedrijven in de medische wereld, bedrijven zoals Philips Healthcare en Medtronic. Het probleem is dat ik in Den Haag woon en dat deze bedrijven zich aan de andere kant van Nederland bevinden. Weten jullie medische bedrijven waar je engineerings-werk kunt verrichten in de randstad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
Misschien slim om dit niet onder deze naam te posten, ik heb je al na 1 zoekopdracht gevonden op LinkedIn. Kan me voorstellen dat je huidige werkgever (die dat ook kan) dit niet hoeft te weten dat je verder aan het kijken bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvtk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:13
Het is wat zoeken, maar eigenlijk is er best wel wat doen in de driehoek Delft/Leiden/Rotterdam.

Wil je een baan, dan kan je hier kijken:
- TNO, technisch algemeen.
- Medis
- Cardialysis
- Quantib
- Bioclinica
- Olddelft
- Bruker (zit in Delft, weet niet precies wat ze doen)
- Clinical graphics
- Vital images

Wil je meer de theorie/onderzoek in, kijk dan eens voor een phd bij de volgende medical image processing labs:
- LKEB
- BIGR

Kijk ook eens naar iedereen die is aangesloten bij de Medical Delta (die website :X ...), ze hebben een company database.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Je zou ook nog bij Toshiba Medical Systems kunnen kijken, zit in Zoetermeer.
Toen ik medische informatiekunde studeerde, was dat wel een aantrekkelijk bedrijf, niet in de laatste plaats omdat we elk jaar werden uitgenodigd voor een rondleiding/kennismaking.

edit: dit dus: http://www.toshiba-medical.eu/eu/

[ Voor 9% gewijzigd door Canaria op 02-09-2014 00:28 ]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
Iets verder noordelijk zit CLB in de Rijp, ten westen van Purmerend. Dat heb ik een tijd vanuit Delft gereden, best te doen (A5 omzeilt de files bij Amsterdam).

Ik ben adviseur R&D bij CLB dus enigzins bevooroordeeld

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Uiteindelijk komt dit neer op een zoekopdracht, waarbij niet blijkt dat je zelf serieus hebt gezocht. Daarom sluit ik dit topic.

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.