Ola,
Ik ben op het moment bezig om voor iemand een nieuwe computerbuild te maken met de uitdaging deze binnen de 600euro te houden. Daarnaast vond ik het ook wel gaaf om alles in een groen kleurtje te houden, en vind ik het een zeer leuke uitdaging. Ik zit alleen een klein beetje buiten het budget en weet even niet hoe ik het omlaag kan halen. Tuurlijk er kan een andere video kaart in bijvoorbeeld een 750Ti maar ik zou graag jullie mening willen weten.
Doel?
Vooral voor gaming gebruik, (Battlefield, call of duty, etc)
Kosten?
~550 tot max 600 euro
Componenten/randapperatuur
Eventueel een 5.1/7.1 audio set, schermen worden later vervangen.
Overklokken?
Een lichte overklok zou altijd fijn zijn om de prestaties te boosten, maar verwacht dat dit niet nodig is.
Dus bij deze de opzet, ik zou graag willen weten wat jullie ideen zijn en wat jullie aan zouden raden.
Ik ben op het moment bezig om voor iemand een nieuwe computerbuild te maken met de uitdaging deze binnen de 600euro te houden. Daarnaast vond ik het ook wel gaaf om alles in een groen kleurtje te houden, en vind ik het een zeer leuke uitdaging. Ik zit alleen een klein beetje buiten het budget en weet even niet hoe ik het omlaag kan halen. Tuurlijk er kan een andere video kaart in bijvoorbeeld een 750Ti maar ik zou graag jullie mening willen weten.
Doel?
Vooral voor gaming gebruik, (Battlefield, call of duty, etc)
Kosten?
~550 tot max 600 euro
Componenten/randapperatuur
Eventueel een 5.1/7.1 audio set, schermen worden later vervangen.
Overklokken?
Een lichte overklok zou altijd fijn zijn om de prestaties te boosten, maar verwacht dat dit niet nodig is.
Dus bij deze de opzet, ik zou graag willen weten wat jullie ideen zijn en wat jullie aan zouden raden.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 206,98 | € 206,98 |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B5 | € 66,85 | € 66,85 |
| 1 | Club3D Radeon R9 280 royalKing | € 172,05 | € 172,05 |
| 2 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 47,- | € 94,- |
| 1 | Sharkoon BD28 Groen | € 49,50 | € 49,50 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 64,95 | € 64,95 |
| 1 | Corsair CX600M | € 60,05 | € 60,05 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 714,38 | |