Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een nieuw/vervangend mobo. Mijn huidige "Asus M4A785TD-V Evo" is op sterven na dood ( als ie al niet is gestorven ).
- Desktop PC hield er mee op. En vervolgens geen BIOS beep meer en alleen "No signal" op het scherm. Scherm en kabel zijn niet kapot, deze zijn getest aan laptop.
- Alles losgehaald en de voeding gecontroleerd. ( Voeding werkt )
- BIOS reset uitgevoerd. ( geen resultaat )
- Geheugen losgehaald. Moederbord piept om te laten weten dat geheugen ontbreekt.
- Conclusie na wat research op de interwebs en advies van een vriend: mobo vervangen
Wat is je budget?
Budget dat ik hiervoor apart heb gezet: max €400,00
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Tot nu alleen deze zelf gekocht. Asus dus. Verder nog geen ervaring met andere merken mobo's
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Gezien het mobo het eerste component was dat aangeschaft werd tijdens het upgraden van de systeemkast ( 1 voor 1 de componenten vervangen ) zou ik graag willen dat het nieuwe mobo compatible is met de volgende componenten.
- AMD Sapphire HD 7770
- Crucial MX100 SSD
- CPU Socket AM3 ( precieze type durf ik niet te zeggen )
- HD ( durf ik niet te zeggen )
- 4 * DDR3 ( max 16GB )
- Na BIOS update een jaar geleden heb ik het werkgeheugen geupgrade naar 2* 8GB van Kingston
Ik ben op zoek naar een nieuw/vervangend mobo. Mijn huidige "Asus M4A785TD-V Evo" is op sterven na dood ( als ie al niet is gestorven ).
- Desktop PC hield er mee op. En vervolgens geen BIOS beep meer en alleen "No signal" op het scherm. Scherm en kabel zijn niet kapot, deze zijn getest aan laptop.
- Alles losgehaald en de voeding gecontroleerd. ( Voeding werkt )
- BIOS reset uitgevoerd. ( geen resultaat )
- Geheugen losgehaald. Moederbord piept om te laten weten dat geheugen ontbreekt.
- Conclusie na wat research op de interwebs en advies van een vriend: mobo vervangen
Wat is je budget?
Budget dat ik hiervoor apart heb gezet: max €400,00
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Tot nu alleen deze zelf gekocht. Asus dus. Verder nog geen ervaring met andere merken mobo's
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Gezien het mobo het eerste component was dat aangeschaft werd tijdens het upgraden van de systeemkast ( 1 voor 1 de componenten vervangen ) zou ik graag willen dat het nieuwe mobo compatible is met de volgende componenten.
- AMD Sapphire HD 7770
- Crucial MX100 SSD
- CPU Socket AM3 ( precieze type durf ik niet te zeggen )
- HD ( durf ik niet te zeggen )
- 4 * DDR3 ( max 16GB )
- Na BIOS update een jaar geleden heb ik het werkgeheugen geupgrade naar 2* 8GB van Kingston
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2014 19:36 ]