Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Chromebook toetsen stuk

Pagina: 1
Acties:

• Ggampie
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07:34
Beste Tweakers,

Ik heb sinds vandaag een nieuwe Acer Chromebook C720 gekocht (Online via CoolBlue). Het is de eerste Chromebook die ik koop en de bedoeling om hem naast mijn desktop (Windows 7) te gebruiken voor school. Ik ben geen noob meer en heb ook vaak Linux gebruikt. Nu heb ik gehoord dat een Chromebook super gemakkelijk. Wel...

Ten eerste stond de Chromebook al in Developer Mode.
Ten tweede was het OS corrupt en heb ik er via de Recovery Tool alles moeten herinstalleren.

Als dat dan eindelijk werkte en Chrome OS opgestart was bleek dat de Backspace, de knop om het scherm meer helder te maken en de knop om het geluid stiller te zetten niet werkten. De rest van het keyboard werkt wel!

Ik ben nu bezig met een Ubuntu Instal en hoop daarmee het probleem op te lossen, maar ik overweeg sterk om de Chromebook terug te zenden.

Enig idee of dit een bekend probleem is of mijn Chromebook gewoon stuk is? Met een oplossing om de toetsen gewoon te laten werken in Ubuntu zou ik ook al kunnen leven.

Groeten Robin.

• flatser
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-10 19:29
Hier mee ga je toch direct terug naar de winkel/webshop. Binnen 14 dagen mag alles zonder reden terug uitzonderingen daar gelaten. Maar ik zou direct een nieuwe eisen niet eens RMA aanvragen.