Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop.
Wat ga je met je laptop doen?
Als besturingssysteem heb ik een voorkeur naar windows.
Op de laptop wil ik vooral spellen spelen, zoals eind september fifa 15. Daarnaast ben ik veel op het internet aan het rondkijken en maak ik bestanden in Excel.
Wat is je budget?
Ik wil ongeveer 500-600 uitgeven. Volgens mij kan je dan ook een deftige laptop krijgen.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Eigenlijk niet nee. Kan wel is voorkomen dat ik hem ergens mee naar toe neem, maar voornamelijk staat hij thuis.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Eigenlijk niet. Zijn allemaal wel goed in mijn ogen.
Ook wel een belangrijk punt vind ik, de laptop moet snel zijn. Ik heb een hekel aan als ik, zoals bij mijne nu, lang moet wachten als ik bijv. mijn documenten open
Ik heb deze laptops gevonden, maar misschien zijn er andere suggesties. Zitten wel meteen hoog in mijn budget, dus andere goede opties?
Lenovo IdeaPad G50-70-00401
HP Pavilion 15-p032nd
Wat ga je met je laptop doen?
Als besturingssysteem heb ik een voorkeur naar windows.
Op de laptop wil ik vooral spellen spelen, zoals eind september fifa 15. Daarnaast ben ik veel op het internet aan het rondkijken en maak ik bestanden in Excel.
Wat is je budget?
Ik wil ongeveer 500-600 uitgeven. Volgens mij kan je dan ook een deftige laptop krijgen.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Eigenlijk niet nee. Kan wel is voorkomen dat ik hem ergens mee naar toe neem, maar voornamelijk staat hij thuis.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Eigenlijk niet. Zijn allemaal wel goed in mijn ogen.
Ook wel een belangrijk punt vind ik, de laptop moet snel zijn. Ik heb een hekel aan als ik, zoals bij mijne nu, lang moet wachten als ik bijv. mijn documenten open
Ik heb deze laptops gevonden, maar misschien zijn er andere suggesties. Zitten wel meteen hoog in mijn budget, dus andere goede opties?
Lenovo IdeaPad G50-70-00401
HP Pavilion 15-p032nd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2014 16:15 ]