Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verschillen ASUS N750JK modellen

Pagina: 1
Acties:
  • 188 views

• MHB1968
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-03-2024
Is er iemand die weet wat de exacte verschillen zijn tussen ASUS N750JK modellen.
Op internationale site van ASUS staan wel opties, maar is niet te zien welke optie er nu in welk model zit.

Enig verschil wat ik kan opmerken is processor (i7-4700hq vs i7-4710hq), extra SSD naar HDD of qwerty / azerty toetsenbord.

Op basis van de prijs zou ik kiezen voor de N750JK-T4171H, echter heb ik geen ervaringen met internetshop.nl

Aangezien model vrij nieuw is zou ik ook kunnen wachten tot bij bekende shops een aanbieding komt.

Wellicht dat iemand meer info weet over de verschillende modellen.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:34

br00ky

Moderator Harde Waren
Beste M.H.Berghuis,
het is niet duidelijk of je nu op zoek bent naar aankoopadvies of uitleg over de verschillen tussen de modellen, derhalve sluit ik je topic.

Ervaringen en meer informatie over deze laptops kan je trouwens ook vinden in Het grote Asus N-series Notebook ervaringen-topic. Het staat je uiteraard vrij om, als je op zoek bent naar verder aankoopadvies, een nieuw topic te openen. Wellicht dat ze daar ook weten wat de verschillen zijn.

Dit topic is gesloten.