misschien heeft'ie een patch voor snellere auto's(2001 ipv '98) Rem je trouwens zelf?
Verwijderd
Heb je een zelfgebouwde cockpit a 20000 gulden...met alles perfect afgesteld ???
Zo nee dan haal je die supertijden niet. Ik heb op de speed and design beurs een aantal jaren geleden iemand gezien met zoon cockpit. Rondje Monza (toetsenbord lever 1:20.800 op of zoiets. Die kerel reed 1.17 nog wat...dus flink sneller, met dezelfde topsnelheid
Zo nee dan haal je die supertijden niet. Ik heb op de speed and design beurs een aantal jaren geleden iemand gezien met zoon cockpit. Rondje Monza (toetsenbord lever 1:20.800 op of zoiets. Die kerel reed 1.17 nog wat...dus flink sneller, met dezelfde topsnelheid
zou een goed afgesteld stuurtje niet al veel aan je rondetijden kunnen doen?
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Verwijderd
Ja zou kunnen, maar dan moet ie wel heel goed zijn afgesteld. Een kameraad van me heb een stuurtje, en ik moet zeggen zelf schakelen enzo dat kan de tijden verbeteren, alleen het stuurt altijd zo lame zoon stuurtje. Ik kan er niet mee overweg. Maar het is de enige manier om de echte schumachertijden te benaderen anders lukt dat echt niet
ik heb een m$-ff-usb wheel (goed ding btw) maar het gaat me er meer om of die gozer niet uit zijn nek lult met zijn 1.42 want hij kan niet eens een patch installen waarmee hij dan sneller zou kunnen...dus ga er maar vanuit dat hij het standaard prog gebruikt en het redelijk vaak speelt maar dan nog 1.42Op dinsdag 12 juni 2001 20:00 schreef ocf81 het volgende:
zou een goed afgesteld stuurtje niet al veel aan je rondetijden kunnen doen?
Verwijderd
1 41 maar dat was nognieteens snel...
rondentijden van 1 37 moeten te halen zijn...
vleugels op 5-1 ofzo
rondentijden van 1 37 moeten te halen zijn...
vleugels op 5-1 ofzo
Verwijderd
he man...je kunt elke rondetijd krijgen die je maar wilt....gp3physics gebruiken...
maar das niet leuk om te vergelijkenom het eerlijk te doen moet je allereerst met stuurtje rijden en geen hulpsystemen gebruiken....nou ja...F7 kan nog wel..
en veel oefenen...elke keer als je rijdt haal je wel iets van je tijd af.....
vooral racen helpt...dan kom je vaak met je racetijd al tegen je qualify-time aan.... daar wordt je snel van!!
kijk ff op
http://www.gpchampionship.com/
das leuk om aan mee te doen...
kzit bij CVRT
maar das niet leuk om te vergelijkenom het eerlijk te doen moet je allereerst met stuurtje rijden en geen hulpsystemen gebruiken....nou ja...F7 kan nog wel..
en veel oefenen...elke keer als je rijdt haal je wel iets van je tijd af.....
vooral racen helpt...dan kom je vaak met je racetijd al tegen je qualify-time aan.... daar wordt je snel van!!
kijk ff op
http://www.gpchampionship.com/
das leuk om aan mee te doen...
kzit bij CVRT
Verwijderd
Ik kon em in 1:15 rijden met F1GP 
geen spoiler, bij alle chicanes rechtdoor, en alle tijd verliezen op het laatste stuk
geen spoiler, bij alle chicanes rechtdoor, en alle tijd verliezen op het laatste stuk
tnxs voor alle reply / het wordt dus gewoon ouwerwets knallen... ok ik ga voor de 1.40!!!maar ik zou flippen als ik dat weken lang probeer en dan vervolgens moet concluderen dat hij uit zijn nek geluld heeft en dat het dus onmogelijk is.
inst. spoilers op 5-1 / banden hard / gear ratio alles +3 ?
inst. spoilers op 5-1 / banden hard / gear ratio alles +3 ?
Verwijderd
1.15 ...kewl ..respect man !Op donderdag 14 juni 2001 09:59 schreef Sn@ke het volgende:
1.15 was onmogelijk, 1.26 kon nog wel, iets sneller ook nog wel, eerste drie chicanes rechtdoor, laatste stuk gewoon.Op donderdag 14 juni 2001 09:59 schreef Sn@ke het volgende:
hmmzzz, bedenk me net dat je dat laatste stuk natuurlijk ook op de een of andere manier moet kunne afsnijden.
* HanG-BuiK-ZwijN gaat eens in zijn oude diskette bak kijken vandaag
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Pagina: 1