[Core i7-8700K] [Scythe Mugen 5 Black RGB] [ASUS Z-370-GAMING] [4x8gb DDR4-3000] [INNO3D RTX5070 Ti] [250GB Samsung 960 EVO] [3x512TB Crucial MX500 (R0)] [Corsair 350D]
Defineer "verschillende dingen".... Wij kunnen niet ruiken welke dat zijn natuurlijk.chr1st14n schreef op maandag 01 september 2014 @ 11:03:
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd, maar niks lijkt te werken.
Wat is de uitkomst per poging? Welke foutmeldingen krijg je?
Hoe staan de instellingen op je storage? Is bijvoorbeeld het LUN wel toegekend aan de host?
Kortom, geef eens meer informatie.
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B
Met of zonder CHAP geen verschil (wel aan beide kanten natuurlijk het zelfde)
Verschillende schijf indelingen (enkele schijf, verschillende type raid array's (software en hardware)
verschillende configuratie met de netwerkkaarten (enkele NIC of meerder niks gebond, ook heb ik met verschillende VLAN's wat geprobeerd.
Enige foutmelding die ik krijg is "Logging in to the iSCSI target failed. Check our username and password."
En er is een LUN aan de target gekoppeld (als je een lun aanmaakt word deze automatisch aan een target gekoppeld met de meest default instellingen).
Enige wat mij nu wel opvalt is dat in de webinterface van de XPEnology op het target staat "Bezig met verwerken 20%". en hier staat hij al een paar uur op..
Ik kan hier alleen niks tot zeer weinig over vinden op internet.
[ Voor 15% gewijzigd door chr1st14n op 01-09-2014 13:18 ]
[Core i7-8700K] [Scythe Mugen 5 Black RGB] [ASUS Z-370-GAMING] [4x8gb DDR4-3000] [INNO3D RTX5070 Ti] [250GB Samsung 960 EVO] [3x512TB Crucial MX500 (R0)] [Corsair 350D]
Even voor de duidelijk, maar het ISCSI-target is je XPEnology.chr1st14n schreef op maandag 01 september 2014 @ 12:22:
Met verschillende dingen bedoel ik het volgende
En er is een LUN aan de target gekoppeld (als je een lun aanmaakt word deze automatisch aan een target gekoppeld met de meest default instellingen).
Je zult een lun nog wel moeten koppelen aan een ISCSI-initiator (je Xenserver host). Normaal gesproken (ik ken je SAN niet) defineer je deze binnen de management software van je SAN, en je geeft aan welke initiator bij welk LUN mag.
Dit heb je ook allemaal ingesteld?
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B
Dit bedoel ik ook. Maar ik zal vanmiddag de instellingen nog een keer dubbel checken.Question Mark schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:31:
[...]
Even voor de duidelijk, maar het ISCSI-target is je XPEnology.
Je zult een lun nog wel moeten koppelen aan een ISCSI-initiator (je Xenserver host). Normaal gesproken (ik ken je SAN niet) defineer je deze binnen de management software van je SAN, en je geeft aan welke initiator bij welk LUN mag.
Dit heb je ook allemaal ingesteld?
Toen ik het virtueel deed werkte alles direct, en ik doe nu het zelfde maar dan op een fysieke pc.