Asus Apex Z890, 285K @ 5.6 GHZ all P-core, 5,0Ghz All E-core (custom WC) , 48GB 8000mhz C36 Corsair Dominator Titanium DDR5, Synology 1821+ 24 TB.
Vanwaar eigenlijk dat je je moederbord wilt vervangen? Op basis van die redenen kan je natuurlijk pas een geschikte chipset en mobo aanschaffen.. Al betwijfel ik of het überhaupt nodig is..?
als ik bv de z97 pro bekijk heeft deze weer nieuwe opties en leuke dingen , zoals bv nieuwe geluids chip, M.2 support, standaard DTS aan boord. en ik krijg voor mijn huidige mobo een super prijs terug. maar heeft bv weer geen TUF componenten. weet niet voor hoeveel dat waard is..
[ Voor 16% gewijzigd door mr.loepie op 01-09-2014 09:28 ]
Asus Apex Z890, 285K @ 5.6 GHZ all P-core, 5,0Ghz All E-core (custom WC) , 48GB 8000mhz C36 Corsair Dominator Titanium DDR5, Synology 1821+ 24 TB.
Het zijn inderdaad dat soort dingen die de chipset doen. En support voor nieuwe GPU's en aanverwante trucjes. Maar zomaar je mobo gaan vervangen om te overklokken biedt niks extra's. Kies dan voor iets meer een i7 uit die nog in jouw moederbord past, daar merk je veel meer prestatiewinst mee.
youtube.com/@hisrep