Hi allen,
Ik heb is een vraag.
Ik ben een bugtracker aan het bouwen met codeigniter.
Ben momenteel bezig met een back-end maar ergens gebruik ik een if else. Maar als ik de hyperlink naar een functie klik. Runt hij namelijk 2 functies.
view:
Controller:
model:
Echter heb ik al hulp gevraagd op een IRC maar niemand reageerde. Heb ook google gezocht zonder resultaat.
Hoe voorkom ik dat hij 2 ipv 1 functie runt.
Vandaar dat ik hoop dat iemand me via deze weg terug op de goede weg kan helpen.
Alvast bedankt!
Ik heb is een vraag.
Ik ben een bugtracker aan het bouwen met codeigniter.
Ben momenteel bezig met een back-end maar ergens gebruik ik een if else. Maar als ik de hyperlink naar een functie klik. Runt hij namelijk 2 functies.
view:
code:
1
2
3
4
5
| <?php if($Developer->Blocked == "Yes"): ?> <a title="UnBlock developer" class="btn btn-xs btn-danger" href="/index.php/developers/Unblock_dev/<?php echo $Developer->id; ?>"><span class="fa fa-unlock"></span></a> <?php elseif($Developer->Blocked == "No"): ?> <a title="Block developer" class="btn btn-xs btn-danger" href="/index.php/developers/Block_dev/<?php echo $Developer->id; ?>"><span class="fa fa-lock"></span></a> <?php endif; ?> |
Controller:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| public function Block_dev() { if($this->session->userdata('logged_in')) { $this->Model->Block_dev(); redirect('developers', 'refresh'); } else { redirect('login'); } } public function Unblock_dev() { if($this->session->userdata('logged_in')) { $this->Model->Unblock_dev(); redirect('developers','refresh'); } else { redirect('login'); } } |
model:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| public function Block_dev() { $Value = array( 'Blocked' => 'Yes', ); $this->db->update('users', $Value); $this->db->where('id', $this->uri->segment(3)); } public function Unblock_dev() { $Values = array( 'Blocked' => 'No', ); $this->db->update('users', $Values); $this->db->where('id', $this->uri->segment(3)); } |
Echter heb ik al hulp gevraagd op een IRC maar niemand reageerde. Heb ook google gezocht zonder resultaat.
Hoe voorkom ik dat hij 2 ipv 1 functie runt.
Vandaar dat ik hoop dat iemand me via deze weg terug op de goede weg kan helpen.
Alvast bedankt!