Vanavond liep mijn spliksplinternieuwe computer OPEENS vast tijdens internetten. Na de herstart kreeg ik een zwart scherm met de vraag of ik a.u.b. een bootable drive wilde aansluiten...
Dus ik weer herstarten en in het BIOS kijken: zie ik dat mijn OS SSD op poort 0 niet gezien wordt. Not connected! Ik paar keer herstarten: Not connected. Vervolgens zette ik de PC uit en haalde de stroom er compleet af. Stroom er weer op, PC aan... geen probleem: SSD is weer in beeld en systeem start op.
Het is een Crucial MX100 520 GB SSD, zowat twee maanden oud, systeem is Windows 8.1 Update, mobo ASRock Extreme6 (up to date BIOS).
Iemand enig idee wat hier gebeurt kan zijn? Ik kan niets zien aan de aansluiting. Het is net alsof 'ie ff dood was. Niet echt lekker idee.
Wat is de beste manier om te checken of de SSD wel helemaal in orde is?
Het is een Crucial MX100 520 GB SSD, zowat twee maanden oud, systeem is Windows 8.1 Update, mobo ASRock Extreme6 (up to date BIOS).
Iemand enig idee wat hier gebeurt kan zijn? Ik kan niets zien aan de aansluiting. Het is net alsof 'ie ff dood was. Niet echt lekker idee.
Wat is de beste manier om te checken of de SSD wel helemaal in orde is?