Ik ben van plan om mijn laptop up te graden, zodat het nog aantal jaren mee kan.
Heb een dell studio 15 met intel t4200. Inmiddels is een nieuw processor besteld (p8700) en de volgende stap is het aanschaf van een SSD.
Op dit moment heb ik 4 modellen op de oog, namelijk:
Samsung 840 evo (pricewatch: Samsung 840 EVO 250GB)
Crucial mx100 (pricewatch: Crucial MX100 256GB)
crucial m500 (pricewatch: Crucial M550 2,5" 256GB)
OCZ arc 100 (pricewatch: OCZ Arc 100 240GB)
Het betreft allemaal modellen van +/- 250 GB en de prijzen liggen tussen de 90 en 115 euro.
Bij de buren heb ik de onderstaande review gevonden:
http://nl.hardware.info/r...review-beter-dan-de-mx100
De schijven zijn heel erg aan elkaar gewaagd. Graag zou ik van jullie de ervaring willen weten met de bovenstaande SSD. En de voor of nadelen van bepaalde schijven. Ook zou ik ervaringen willen met de software van de bijbehorende schijven.
Dit wordt mijn eerste SSD, dus heb ik zelf geen ervaring. Mijn lichte voorkeur gaat uit naar de samsung, puur een gevoel kwestie en eerder ervaring met het merk samsung(smartphone en tv).
Heb een dell studio 15 met intel t4200. Inmiddels is een nieuw processor besteld (p8700) en de volgende stap is het aanschaf van een SSD.
Op dit moment heb ik 4 modellen op de oog, namelijk:
Samsung 840 evo (pricewatch: Samsung 840 EVO 250GB)
Crucial mx100 (pricewatch: Crucial MX100 256GB)
crucial m500 (pricewatch: Crucial M550 2,5" 256GB)
OCZ arc 100 (pricewatch: OCZ Arc 100 240GB)
Het betreft allemaal modellen van +/- 250 GB en de prijzen liggen tussen de 90 en 115 euro.
Bij de buren heb ik de onderstaande review gevonden:
http://nl.hardware.info/r...review-beter-dan-de-mx100
De schijven zijn heel erg aan elkaar gewaagd. Graag zou ik van jullie de ervaring willen weten met de bovenstaande SSD. En de voor of nadelen van bepaalde schijven. Ook zou ik ervaringen willen met de software van de bijbehorende schijven.
Dit wordt mijn eerste SSD, dus heb ik zelf geen ervaring. Mijn lichte voorkeur gaat uit naar de samsung, puur een gevoel kwestie en eerder ervaring met het merk samsung(smartphone en tv).