Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hey allemaal,

mijn broertje heeft sinds kort nogal wat problemen met zijn computer en we zijn tot de conclusie gekomen dat we zijn PC even helemaal gaan resetten! dus even zijn belangrijke bestanden back-upen en dan resetten.

maar nu bedenken we ons ineens: hij heeft een licentie voor norton (gekocht) die nog 300 dagen duurt! als we de computer resetten (en dus norton verwijderen) is er dan een mogelijkheid om het programma weer terug te krijgen met die gekochte 300 dagen?

we hebben zeg maar 3 licentie's voor 3 pc's die zijn nu alle 3 in gebruik! maar als we nu uitloggen op mijn broertje's pc komt er dan weer 1 licentie vrij waardoor we die weer opnieuw kunnen gebruiken?

dit is wat ik even wil weten

alvast bedankt voor de hulp!

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2014 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

kan je Norton-software ook de-autoriseren zodat de Norton licentieserver de key weer vrijgeeft voor installatie op een andere PC?

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MrJayMan schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 19:47:
kan je Norton-software ook de-autoriseren zodat de Norton licentieserver de key weer vrijgeeft voor installatie op een andere PC?
ik kan het niet vinden! maar dat is wel wat ik zoek inderdaad! dat norton weer een sleutel vrijgeeft zodat we hem weer kunnen instaleren op de geresette windows

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:58

OgWok

U.N.C.L.E.

Mail aan Symantec sturen, met zijn gegevens. Dan gaan ze het oplossen, lijkt me.

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:48
Geen probleem. Even inloggen op account.norton.com, vervolgens in het menu rechtsbovenin even zoeken naar managment console. Daar kun je je licenties beheren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MaZeLe schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 20:11:
Geen probleem. Even inloggen op account.norton.com, vervolgens in het menu rechtsbovenin even zoeken naar managment console. Daar kun je je licenties beheren!
huh dit kan ik niet vinden er staat wel alleen norton managment maar niet managment console! en als ik kijk bij normaal managment kan ik niks vinden over licentie's (alleen kopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:48
Verwijderd schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 20:19:
[...]

huh dit kan ik niet vinden er staat wel alleen norton managment maar niet managment console! en als ik kijk bij normaal managment kan ik niks vinden over licentie's (alleen kopen)
Ik bedoelde inderdaad management. Klik eens op Mijn apparaten.

Andere mogelijkheid is even de code kopiëren die je via account.norton.com kunt zien onder producten. Vervolgens kun je na herinstallatie van de PC inloggen op norton en op downloaden klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Maak voordat je formatteert voor de zekerheid een image van de hele harde schijf. Dan weet je tenminste vrij zeker dat je niet achteraf belangrijke documenten bent vergeten.
Bijvoorbeeld met TrueImage, of bijv http://clonezilla.org/clonezilla-live.php als het gratis moet. Al is die laatste minder geschikt voor beginners (met dat tool).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Wat je moet doen is inloggen op manage.norton.com , dan klik je op Mijn account en vervolgens Productdetails.
Hier kun je dan je norton versie aanklikken en beneden de huidige activatie ongedaan maken via het prullenbakje achter de huidige activatie. Daarna is het simpel een kwestie van terug downloaden via de Download-knop ;)

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Pagina: 1