Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey

Ik heb dit weekend en huawei p7 gekocht. Op de voorcamera staat een functie genaamd 'mooi maken'. ik ben een fervent snapchatter en elke keer ik snapchat open past de Huawei om een of ander reden mooi maken op de camera toe, dit is heel irritant omdat mijn gezicht op elke foto heel vaag staat.

Weet iemand misschien een manier om deze 'mooi maken' functie van mijn smartphone te verwijderen, want ik ga die toch nooit nodig hebben.

groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huawei is rommel. Ik heb enorme spijt dat ik aan Huawei ben begonnen,
Ik ben al maanden in conclave met KIjkshop (retailer) en Huawei over reparatie binnen de garantie termijn.
Het kost me teveel tijd en energie, had nooit aan Huawei moeten beginnen.

Schoenmaker bleef bij je leest!! (dus Apple, Samsung etc ) En ga niet experimenteren met vreemde merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:33
lekker oud topic ?
krijg je betaald om huawei zwart te maken?

beetje kort door de bocht :/

[ Voor 21% gewijzigd door Aggressor op 30-01-2015 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 16:28:
Huawei is rommel. Ik heb enorme spijt dat ik aan Huawei ben begonnen,
Ik ben al maanden in conclave met KIjkshop (retailer) en Huawei over reparatie binnen de garantie termijn.
Het kost me teveel tijd en energie, had nooit aan Huawei moeten beginnen.

Schoenmaker bleef bij je leest!! (dus Apple, Samsung etc ) En ga niet experimenteren met vreemde merken.
Voordat dit op slot gaat:

Vertel eerst maar eens waarom er geen garantie wordt verleend voordat je Huawei afkraakt. Je weet nl. ook al 100% zeker dat jouw reparatie onder garantie valt bij Apple/ Samsung, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:11

The Wizard

Moderator Mobile
Onnodige kick, topic gaat op slot, we gaan hier niet discussiëren waarom iemand zijn mening ventileert.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Dit topic is gesloten.