Ik weet niet of het hier mag, dus als het verplaatst moet worden of het mag sowieso niet op het forum dan verplaats of verwijder het maar, dan zoek ik een andere manier.
Ik zoek een?
Ik zoek een moederbord met een 1156 socket, het liefst met 4 ram sloten.
Ik heb een computer gekregen, een medion pc, hij werkt in principe goed maar ik wil er een game pc van maken (jaja ik weet het kan je beter een nieuw mobo met een 1155 socket kopen en daarop bouwen maar het zit met geld zo beter).
Link naar het systeem : pricewatch: Medion Akoya PC P7380 D
Het is een ATX formaat, mijn nieuwe kast ook.. Ik ga dus uitbreiden, ik heb al 8 gb RAM, een nieuwe kast, zwaardere voeding en een goede proc. koeler besteld en wanneer ik weer wat breder zit met de centen ga ik de gpu upgraden.
Wat is je budget?
Ik wil ongeveer 80 euro uitgeven, ik heb al flink gezocht maar er is echt haast niets te vinden en wat er nog te vinden is zijn mobo's van 170+ en dat vind ik een beetje overdreven.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
MSI, of iets anders wat een beetje degelijk is.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
pricewatch: Medion Akoya PC P7380 D
Heb jij een tweedehands bordje liggen? of weet jij iemand? of weet jij een link naar een betrouwbare webshop die zoiets kan leveren?
Ik zoek een?
Ik zoek een moederbord met een 1156 socket, het liefst met 4 ram sloten.
Ik heb een computer gekregen, een medion pc, hij werkt in principe goed maar ik wil er een game pc van maken (jaja ik weet het kan je beter een nieuw mobo met een 1155 socket kopen en daarop bouwen maar het zit met geld zo beter).
Link naar het systeem : pricewatch: Medion Akoya PC P7380 D
Het is een ATX formaat, mijn nieuwe kast ook.. Ik ga dus uitbreiden, ik heb al 8 gb RAM, een nieuwe kast, zwaardere voeding en een goede proc. koeler besteld en wanneer ik weer wat breder zit met de centen ga ik de gpu upgraden.
Wat is je budget?
Ik wil ongeveer 80 euro uitgeven, ik heb al flink gezocht maar er is echt haast niets te vinden en wat er nog te vinden is zijn mobo's van 170+ en dat vind ik een beetje overdreven.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
MSI, of iets anders wat een beetje degelijk is.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
pricewatch: Medion Akoya PC P7380 D
Heb jij een tweedehands bordje liggen? of weet jij iemand? of weet jij een link naar een betrouwbare webshop die zoiets kan leveren?
[ Voor 12% gewijzigd door ak0nnmgn op 31-08-2014 19:06 ]