Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral shooters beetje Diablo 3. En Office
Wat mag het systeem gaan kosten?
750 euro En ik wil het graag zelf proberen in elkaar te zetten (eerste keer). Vriend van me helpt daarbij.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Eventueel R9 290 oc trix kopen via vraag en aanbod. Verder houd ik mijn huidige scherm toetsenbord muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een ssd van 256gb verder zoveel mogelijk prijs/kwaliteit.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Qua grootte niet, pc kan onder mijn bureau. Geluidsniveau maakt me niet zoveel uit. Energieverbruik vind ik ook niet zo relevant.
Ga je overklokken?
Dat denk ik niet.
Ik heb het volgende lijstje.
Nog een paar vragen. Zijn de nieuwe i5's echt zoveel beter dan bijvoorbeeld een FX-8350? Scheelt in de prijs en mocht ik in de toekomst wel willen overklokken dan leent een FX-8350 daar beter voor.
Moet je de Bios van het Gigabyte moederbord nog aanpassen voor de processor erop kan? Dacht dat de nieuwe Haswell refresh op een 97 chip moesten.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral shooters beetje Diablo 3. En Office
Wat mag het systeem gaan kosten?
750 euro En ik wil het graag zelf proberen in elkaar te zetten (eerste keer). Vriend van me helpt daarbij.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Eventueel R9 290 oc trix kopen via vraag en aanbod. Verder houd ik mijn huidige scherm toetsenbord muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een ssd van 256gb verder zoveel mogelijk prijs/kwaliteit.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Qua grootte niet, pc kan onder mijn bureau. Geluidsniveau maakt me niet zoveel uit. Energieverbruik vind ik ook niet zo relevant.
Ga je overklokken?
Dat denk ik niet.
Ik heb het volgende lijstje.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4590 Boxed | € 173,89 | € 173,89 |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B5 | € 66,95 | € 66,95 |
| 1 | MSI Radeon R9 280X GAMING 3GB | € 244,45 | € 244,45 |
| 1 | Cooler Master CM 690 III Window | € 78,15 | € 78,15 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 67,85 | € 67,85 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 620W | € 56,- | € 56,- |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 89,99 | € 89,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 777,28 | |
Nog een paar vragen. Zijn de nieuwe i5's echt zoveel beter dan bijvoorbeeld een FX-8350? Scheelt in de prijs en mocht ik in de toekomst wel willen overklokken dan leent een FX-8350 daar beter voor.
Moet je de Bios van het Gigabyte moederbord nog aanpassen voor de processor erop kan? Dacht dat de nieuwe Haswell refresh op een 97 chip moesten.
[ Voor 3% gewijzigd door j0rn89 op 31-08-2014 15:53 ]