Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Filezilla wilt niet verbinden met client

Pagina: 1
Acties:

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
Ik ben bezig met filezilla op te zetten, dit is ook mijn eerste keer, dit heb ik tot nu toe gedaan.
- Users gemaakt met password
- Groepen gemaakt
- Op passive mode mijn ip-adres ingesteld.
- in firewall bij windows 8 ingesteld dat hij geaccepteerd word, niet filezilla interface maar gewoon filezilla
- Bestanden publiekelijk gemaatk.
- bij de start van filezilla alles alleen gelaten dus niets verandert aan de poorten enzo.
- Bij client dus mjin ip-adress ingevuld poort 21, username en wachtwoord ingevoerd en de rest afgebleven.

En ik krijg altijd econrefused als ik wil verbinden met mijn server. Mijn server is wel op hetzelfde netwerk als de client.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Met PASV-mode zegt de server tegen de client: Connect naar poort X. De client doet dat dan..

Behalve poort 21 openzetten in de firewall, heb je nog de portrange nodig die in de server ingesteld staat.

Wil je dat de ftp-server ook via internet gebruiken, zal je diezelfde portrange moeten forwarden in je router.

Ey!! Macarena \o/

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
Moet ik dan zo veel mogelijk poorten forwarden of maar een enkele poort forwarden?, moet ik dan ook een andere poort invullen bij mijn client?