Toon posts:

Internet Explorer (extensie) Mac

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Vanaf morgen begin ik op de HAN. Een prima school, maar het ''scholar'' gedeelte werkt alleen met IE |:( . Nu had ik gelezen dat er een dergelijke IE extensie was voor Chrome. Alleen lees ik nu overal dat dit alleen met Windows kan.

Mijn vraag is dan ook: Heeft iemand hier ervaring mee? Is er een optie of zal ik toch echt Windows moeten installeren? (dit doe ik het liefst niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Die IE-extensie gebruikt de Windows IE en werkt dus alleen op windows. Ik zou zeggen installeer Windows in een virtual machine met VMWare of VirtualBox.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouddieehh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-04 14:48
Weet je zeker dat je niet met een Citrix client kan verbinden naar het scholar gedeelte? Hogeschool van Amsterdam gebruikt ook zo'n soort omgeving maar kan die via een Citrix client benaderen. Weet niet wat voor Mac je hebt, maar het kan geen 2560x1440 resolutie aan dus je eindigt met een L vormige zwarte band op je scherm :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielster
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-10 13:16
Ik heb vorig jaar een minor gevolgd via de HAN. Er werd inderdaad aangegeven dat je IE nodig had, maar ik heb zonder problemen gebruik kunnen maken van scholar met safari. Overigens ben je niet de enige student met een MacBook op de HAN, dus ik zou je niet te druk maken. 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torchwood
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-09 14:38
Inprincipe kan je alles wat je in ie doet kan je ook in safarie (de ie van apple).
Anders werkt altijd wel met firefox of chrome ik hier verder nooit problemen.

Anders zou ook nog altijd een dualboot kunnen mkaen met bootcamp of een vm maken met vbox.