Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het gaat vooral worden gebruikt voor gamen games zoals watchdogs, battlefield 4, assassin's creed en af en toe muziek luisteren op internet en office gebruiken
Wat mag het systeem gaan kosten?
Alleen voor de onderdelen is het max 650-670 assamblage is niet nodig tenzij het goedkoop kan tot €30-€40
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een dvd brander en een hdd
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
een ssd, videokaart, processor, moederbord, geheugen, behuizing, voeding
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
voor het moederbord heb ik een lichte voorkeur aan asus een vriend van me zegt dat dat echt de beste moederborden zijn en hij er heel erg mee te vrede is
voor de videokaart een msi twinfrozer edition
en echt iets wat ik heel graag wil is de zalman z11 plus behuizing ik vind het design heel erg goed daarnaast koelt hij ook heel goed
ook heb ik een voorkeur aan intel processors
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
ik vind een stille pc wel fijn
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
als je pc er maar een klein beetje sneller van wordt dan niet maar volgens mij zijn er weinig opties met een intel processor en overklock mogelijkheden
ik heb zelf nog een lijstje gemaakt graag jullie mening hierover
Intel core i5 4460 € 155,95
Crucial Ballistix sport 8GB 1600 MHz € 64,05
Asus H97-plus € 84,05
Cooler Master G550M € 49,15
MSI radeon R9 270X GAMING 2G € 169,52
Samsung 840 EVO 120GB € 62,95
Zalman Z11 plus € 61,90
Totaal € 647,57
en als laatste ik zoek ook nog een nieuwe muis voor max 25,- een nieuw toetsenbord €10 - €25 en een set nieuwe speakers voor max 50,-
Het gaat vooral worden gebruikt voor gamen games zoals watchdogs, battlefield 4, assassin's creed en af en toe muziek luisteren op internet en office gebruiken
Wat mag het systeem gaan kosten?
Alleen voor de onderdelen is het max 650-670 assamblage is niet nodig tenzij het goedkoop kan tot €30-€40
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een dvd brander en een hdd
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
een ssd, videokaart, processor, moederbord, geheugen, behuizing, voeding
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
voor het moederbord heb ik een lichte voorkeur aan asus een vriend van me zegt dat dat echt de beste moederborden zijn en hij er heel erg mee te vrede is
voor de videokaart een msi twinfrozer edition
en echt iets wat ik heel graag wil is de zalman z11 plus behuizing ik vind het design heel erg goed daarnaast koelt hij ook heel goed
ook heb ik een voorkeur aan intel processors
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
ik vind een stille pc wel fijn
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
als je pc er maar een klein beetje sneller van wordt dan niet maar volgens mij zijn er weinig opties met een intel processor en overklock mogelijkheden
ik heb zelf nog een lijstje gemaakt graag jullie mening hierover
Intel core i5 4460 € 155,95
Crucial Ballistix sport 8GB 1600 MHz € 64,05
Asus H97-plus € 84,05
Cooler Master G550M € 49,15
MSI radeon R9 270X GAMING 2G € 169,52
Samsung 840 EVO 120GB € 62,95
Zalman Z11 plus € 61,90
Totaal € 647,57
en als laatste ik zoek ook nog een nieuwe muis voor max 25,- een nieuw toetsenbord €10 - €25 en een set nieuwe speakers voor max 50,-
[ Voor 3% gewijzigd door granitk7 op 31-08-2014 12:59 ]