Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Zou de Asus X750LN-TY110H goed zijn voor gaming?

Pagina: 1
Acties:

• georgnl
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 02-07 10:55
Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar een nieuwe laptop. Nu heb ik deze: pricewatch: Asus X750LN-TY110H gevonden en dit leek me wel iets. Nu is mijn vraag vooral: in deze laptop zit een low voltage processor, ik wil graag met de laptop gamen, schoolwerk doen ( internetten, office, enz.) en misschien soms een film kijken. is dat met deze laptop mogelijk. Ook vroeg ik me af hoelang de laptop meegaat ( gewoon up-to-date blijft dus)

• Stormrider nl
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 24-11 14:43
Hoi Georgnl,

Voor office internet enz. is het ruim voldoende.
Voor gamen kan ik zo niet echt beoordelen aangezien je niet aangeeft welke games je speelt.
de grafische chip kan dit.
http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-GeForce-840M.105681.0.html
gamen zal op zich gaan maar verwacht geen hoge settings /eye candy.
Voor wat betreft films kijken hou er rekening mee dat het een 1600*900 scherm is dus niet full hd.

Voor het geld denk ik dat het een nette laptop is.
Ligt de nadruk meer op gamen meer toekomst vast zou ik doorsparen en voor de Asus N550JK-CM082H gaan welke in de bbg van augustus 2014 staat.

Sixpounder

• georgnl
Ik heb ook een game PC dus het hoeft niet de beste gaming performance te zijn, het is gewoon leuk als het kan :). En bovendien gaat 1300 echt niet lukken, ik ben veertien jaar dus voordat ik dat bij elkaar heb ben ik twee jaar verder. Het is vooral belangrijk dat hij ongeveer 3 jaar meegaat, dan ben ik van school af en zie ik wel verder. De games die ik wil spelen zijn assassin's creed, the witcher 2, borderlands 2, minecraft, gmod, mmo's zoals rift en raiderz en misschien nog race games zoals nfs.

• Stormrider nl
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 24-11 14:43
Ik zie inderdaad dat deze nu voor € 1300 in de pricewatch staat ( met 1 winkel ?!) maar in de guide nog €1047 staat vandaar...

De door jou gekozen laptop zou het 3 jaar moeten uithouden voor schoolwerk. voor games zal hij over 3 jaar de nieuwste titels denk ik niet meer aankunnen.

Wat ik wel wel afvraag is of een 17" laptop wel handig is (aangezien je al een pc hebt ga ik ervan uit dat je deze naar school e.d. wilt meenemen).

Sixpounder

• georgnl
Ik zal hem niet elke dag mee naar school nemen maar het is meer dat het fijn is als ik hem een keer kan meenemen. Met 15 inch vindt ik het altijd net iets te klein dus daarom koos ik voor een 17 inch model.

Verwijderd

Kost 200 euro meer krijg je een krachtigere processor, grafische kaart en FHD voor: pricewatch: Asus N750JK-T4171H
Pagina: 1