Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Piet400
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:24
Ik heb een android kitkat telefoon (4.4.2) en wil het beperkte interne geheugen sparen en apps op m'n SD kaart zetten.

Nu zit deze optie (verplaatsen naar SD) er standaard al in, echter als ik een geinstalleerde app open is deze knop grijs. daarnaast heb ik ook begrepen dat bij het verplaatsen niet altijd alles van de app wordt verplaatst.

Ik heb de volgende apps geprobeerd: app2sd en link2sd, maar deze doen niet wat wordt beloofd.

Hoe doen jullie dat ?

Ik zou graag software direct op de SD kaart installeren en niet achteraf verplaatsen.

Verwijderd

Apps naar de sd verplaatsen lukt alleen met root toegang.

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-11 09:02

zAo

GPLv2 Fanboy

Verwijderd schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 11:12:
Apps naar de sd verplaatsen lukt alleen met root toegang.
Via welke methode dan? Ik heb een S4 met CM11, maar wordt af-en-toe helemaal dol omdat de data partitie weer 'vol' is (<500MB vrij) heeft waardoor ik niets meer kan.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-11 08:54
Foldermount kan je proberen.

Nickname does not reflect reality

• Piet400
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:24
dus eigenlijk zijn devices zoals smartphones en tablets met android en een beperkt intern geheugen waardeloos ?

Het bij plaatsen van een geheugenkaart lost in dit geval niets op.

ik heb een ander kitkat device (tablet) met cyanogen mod erop, maar ook hier krijg ik het niet voor elkaar.
wat is in dat geval de beste methode ?

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-11 08:54
Piet400 schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 19:30:
ik heb een ander kitkat device (tablet) met cyanogen mod erop, maar ook hier krijg ik het niet voor elkaar.
wat is in dat geval de beste methode ?
Foldermount kan je proberen.

Nickname does not reflect reality

Pagina: 1