Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:18

Haan

dotnetter

Topicstarter
Ik heb afgelopen donderdag de Samsung HW-H750 binnen gekregen. Na het aansluiten viel op dat er wel erg weinig geluid uit de sub woofer kwam, om precies te zijn helemaal geen geluid.
Mijn setup is een UPC horizon mediabox, via een optische kabel aangesloten op de soundbar. Van de soundbar gaat een HDMI kabel naar de TV (deze is te oud voor ARC, maar Anynet werkt dan wel, zodat het volume wel geregeld kan worden via de afstandsbediening van de horizon box).

Om e.e.a. aan oorzaken uit te sluiten had ik toen de bar losgekoppeld en op tafel gelegd, en daarna via Bluetooth muziek afgespeeld, waarna de sub het opeen wel deed, zelfs toen ik daarna de boel weer terug aansloot, probleem opgelost dacht ik

Maar de volgende dag weer geen geluid uit de sub en sinds die tijd heb ik het ook niet meer aan de praat gekregen. Vervolgens vestigde ik mijn hoop op een firmware update, maar ook dat wil niet lukken, ik krijg de melding 'no file' :( (twee USB sticks geprobeerd, en de bestanden op allerlei manieren op de sticks gezet).

Concreet dus de volgende vragen: de sub zou standaard toch gewoon geluid moeten produceren?
Welke handelingen moet je exact uitvoeren om een firmware update uit te laten voeren?

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-05 20:37

PcDealer

HP ftw \o/

Check de kabels en aansluiting goed. Ik heb een HT-C420 waarbij rechts weleens uit valt.

Hoe zijn die sticks geformatteerd? Ik gebruik mijn sticks en cams trouwens direct in de Samsung tv.

[ Voor 36% gewijzigd door PcDealer op 31-08-2014 12:55 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Topicstarter
PcDealer schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 12:46:
Check de kabels en aansluiting goed. Ik heb een HT-C420 waarbij rechts weleens uit valt.
Het is een draadloze subwoofer ;)
Hoe zijn die sticks geformatteerd? Ik gebruik mijn sticks en cams trouwens direct in de Samsung tv.
FAT en FAT32, muziekbestanden worden wel herkend, dus het apparaat kan de sticks wel uitlezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10:57
weet je wel zeker dat je de image file van de firmware hebt uitgepakt. Ik heb het namelijk heir even geprobeerd te downloaden, echter windows 8 geeft aan dat het een zip is, pas als ik winrar instaleer kan ik die uitpakken.

Ik heb zelf geen hw 750,maar ik wou kijken of er iets misschien mis gaat met het maken van de usb stick

[ Voor 19% gewijzigd door freaky35 op 31-08-2014 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-05 20:37

PcDealer

HP ftw \o/

Zet hem dichterbij?

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
ik wou net zeggen, hoe dicht staat de sub bij de soundbar, indien te ver weg, dan zou het signaal natuurlijk wel eens te slecht worden en vandaar disconnect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Topicstarter
Dat heb ik uiteraard geprobeerd. De link met de subwoofer is prima, als ik de indicatie ledjes mag geloven. Momenteel staat de sub nog geen halve meter van de soundbar verwijderd. Ik heb de link ook een aantal keer opnieuw tot stand gebracht, maar dat maakt geen verschil.
Bizarre is dat de sub net opeens weer wel geluid begon te geven, nadat ik half uur muziek aan het afspelen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
staat ie niet in de buurt van storende apparatuur, zoals draadloze telefoon ect?

En is het nog gelukt met de firmware upgrade?

[ Voor 23% gewijzigd door freaky35 op 31-08-2014 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Topicstarter
Firmware update is nog niet gelukt, daarvoor moet ik iemand hebben met precies dezelfde set denk ik.

Maar het goede nieuws is dus dat de sub het tot nu toe is blijven doen, dus we hopen dat het probleem zichzelf heeft opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 657233

Is het uiteindelijk nog gelukt met het updaten van de firmware?

Het lukt mij namelijk ook niet...
Pagina: 1