Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Loesloes
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 27-01-2022
Goedemorgen allemaal,

Ik heb op Internet overal gezocht maar kan geen antwoord vinden, daarom wil ik hier iets vragen over mijn htc one m7 als het mag.

Ik weet dat echte smartphone kenners zullen zeggen om alles wat je aan update binnen krijgt uit te voeren maar ik wil zelf de update sense 6 niet. Althans nu nog niet. Zoals ik nu mij foon heb ingesteld wil ik houden met zijn kleuren etc. Heb op youtube gezien dat het verschil tussen 5.5 en 6 minimaal is wel met nieuwe kleurenskills en die felle kleuren wil ik niet. Daarbij ben ik een digibeet en altijd bang dat na update dingen niet werken.
Omdat ik nu niet wil updaten zit ik met die melding die steeds komt. Ik kan hem 4 uur uitstellen maar dan is hij er weer. Ik wil hem echt uitzetten maar weet niet hoe. Automatisch update heb ik wel uitgezet maar dat was nadat ik de melding kreeg.

Als ik de melding lang indruk zie ik wel een vinkje staan bij melding maar weet niet Door mijn onwetendheid of dat het is. Htc Nederland weet ik geen mailadres van dus zet ik de vraag hier neer als het mag. Wie kan en wil mij uitleggen hoe ik de update melding uit kan zetten zodat hij niet terugkomt. Besluit ik later dat ik het toch wel wil kan ik altijd weer software update zoeken doen.

alvast bedankt, groetjes Loes

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-10 00:27
Felle kleuren? Het is gewoon mogelijk om een zwart thema te gebruiken waardoor je de kleurstelling van sense 5.5 behoud.

• Loesloes
Dus jij adviseert gewoon te updaten? Ik heb online gelezen dat sommigen felle kleuren in bv de popups die je krijgt als je bericht verzend of andere meldingen de felle kleuren niet kan wijzigen,, dat kan dus wel?

Maar stel ik zou dat doen dan even toch weten of je de melding kan uitzetten.

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Well to answer my own question I found Updater in the settings-apps-all. I disabled updater and cleared the data for it. Been two days now and I do not have the annoying update for 4.4 popping up. Hope this might help someone else out there. This is the only way I have found to stop the update nag.

Uit de eerste link die je krijgt als je intikt "remove update notification HTC One".

Als dit niet lukt kun je alleen nog proberen te rooten en dan de melding weg te halen (Alleen weet ik niet of je zin hebt in rooten als je al opziet tegen een officiele update installeren)

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• Loesloes
Dankjewel jeroen, nee je hebt gelijk dat ik dat niet ga doen. Trek de stoute schoenen maar aan om hem te gaan downloaden en daarna intalleren.

• spNk
Gewoon lekker updaten. Bevalt het je niet na een aantal weken, rooten en een custom ROM erop. Persoonlijk heb ik nog maar 1 nadeel gevonden, en dat is dat beats audio niet meer werkt met ringtones/notificaties. Verder alleen maar voordelen.

• Loesloes
Zojuist gedaan. Enige ik vind die groene kleur niet mooi in berichtvelden. Heb al een htc thema veranderd in de donkerste achtergrond maar dan nog blijft dat groene. Weet iemand hoe ik dat kan wijzigen. Hier zij iemand dat layout zelfde kan zijn dan sense 5.5.

• spNk
Groene kleur bij berichtvelden? Bedoel je dat donker groene randje van 1px?

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Echt....waar gaat dit over....serieus dit soort geneuzel op een forum als dit trek ik echt niet. het is verdorie Tweakers, geen forum over kleurtjes die wel of niet passen bij je kleur broek waar je nachtmerries door krijgt. Sommige topics gaan toch wel te ver in mijn beleving die ik bij Tweakers heb.

• Theelichtje
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-11 12:06
Er zijn ook gebruikers die niet al teveel verstand hebben van technologie, en gaan dan naar iemand toe die dat wel weten. Ze kent misschien zo iemand niet, en komt dan hier.

Als je het niet bevalt, reageer dan niet, er zijn genoeg mensen die wél willen helpen. Smaken verschillen nou eenmaal.

Loes, bedoel je de sms app? want hiervoor zou je een vervangende kunnen downloaden uit de app store.

• Loesloes
Precies zoals je zegt theelichtje. Ik dacht dit forum weet het wel en mag een vrouw zoals ik die n u et veel weet van al die dingen wel wat vragen. Daar is een forum voor dacht ik.

Maar goed, ik kan bedoel die groene tekstvelden die soms op lichten en als je bv in whatsapp tikt zie je de woorden van woordenboek in groen. Heb als theme de donkere thema maar dat groene blijft maar goed zal wel wennen zijn. Zal hier op dit forum geen vragen meer stellen. ;-)

• Greveldinges
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 23:38

Greveldinges

Thank you, thank you very much

Ik heb persoonlijk geen problemen met deze vragen, maar we kunnen er wel over eens zijn dat dit niet op tweakers thuishoort toch? Ik vind dit persoonlijk meer een vraag voor een site als helpmij.nl oid. Verder goed dat het opgelost is :Y

:)

• spNk
Loesloes schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 13:46:
Precies zoals je zegt theelichtje. Ik dacht dit forum weet het wel en mag een vrouw zoals ik die n u et veel weet van al die dingen wel wat vragen. Daar is een forum voor dacht ik.

Maar goed, ik kan bedoel die groene tekstvelden die soms op lichten en als je bv in whatsapp tikt zie je de woorden van woordenboek in groen. Heb als theme de donkere thema maar dat groene blijft maar goed zal wel wennen zijn. Zal hier op dit forum geen vragen meer stellen. ;-)
Natuurlijk mag je dit soort vragen best stellen, je kunt best verdwalen in Android als je er weinig vanaf weet (hoewel dit in HTC Sense nog wel mee valt).
Die kleur is helaas niet los aan te passen (je gebruikt dus het default HTC toetsenbord?), dan zul je een ander toetsenbord moeten installeren. Swiftkey is een aanrader, kan je los thema's voor instellen.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Graag gewoon ontopic. Iedereen moet zelf weten wat hij of zij voor vragen wil stellen.

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Ik sluit me aan bij het lelijke groene verhaal.

Ik ben bijna helemaal tevreden met de update, maar dat bijna is groen.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Pagina: 1