Bedrijf dat je PC pimped

Pagina: 1
Acties:
  • 710 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royced
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 27-07 18:46
Beste Tweakers,

Ik heb een jaar geleden een custom PC laten bouwen, alleen is die gene niet echt bezig geweest met kabel management. En nu wil ik dat mijn gaming rig er wat beter uit gaan zien, dus zoek ik een bedrijf of iemand die instaat is om alles over te zetten in een nieuwe kast, en alle kabels sleeve, zodat alle kabels in 1 kleur en strak zitten. Als iemand hier wat meer over weet, laat het mij a.u.b. weten.

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-09 00:12

millman

6708Mhz @ -185c

Ik weet niet wat je budget is, maar ik ben al tijden bezig met het pimpen van PC's, met als voorbeeld: Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/LtVPneYznuzLzSBrQeWcW0gM/medium.jpg

Sleeven behoord ook tot de opties, maar er zijn ook extenders van je pci-e, cpu24pins/8pins en sata kabels, scheelt een hoop werk en het resultaat is nagenoeg hetzelfde.. Vergeet niet dat er aan pc pimpen vele uurtjes gaat zitten, zeker met sleven, en dat de bedragen al snel oplopen. Onder de 25 euro per uur zou ik niet zitten, en dat is nog redelijk goedkoop. en met zeker 8-10 uur met sleeven, ombouwen testen en dergelijke kom je al snel op zon 200-250 euro, los van de kosten voor het materiaal.

Maak eens een lijstje van wat nu echt je specifieke wensen zijn.. Maak er een add van en wellicht spreken we elkaar nog..

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royced
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 27-07 18:46
millman schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 03:46:
Ik weet niet wat je budget is, maar ik ben al tijden bezig met het pimpen van PC's, met als voorbeeld: [afbeelding]

Sleeven behoord ook tot de opties, maar er zijn ook extenders van je pci-e, cpu24pins/8pins en sata kabels, scheelt een hoop werk en het resultaat is nagenoeg hetzelfde.. Vergeet niet dat er aan pc pimpen vele uurtjes gaat zitten, zeker met sleven, en dat de bedragen al snel oplopen. Onder de 25 euro per uur zou ik niet zitten, en dat is nog redelijk goedkoop. en met zeker 8-10 uur met sleeven, ombouwen testen en dergelijke kom je al snel op zon 200-250 euro, los van de kosten voor het materiaal.

Maak eens een lijstje van wat nu echt je specifieke wensen zijn.. Maak er een add van en wellicht spreken we elkaar nog..
Ik heb je een privé berichtje gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersnathan94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-10 23:59
Ook ik doe dit werk al een tijdje. Met name koeling, sleeving en stiller maken van computers behoort tot de opties. Helaas kan het zo 8-10 uur duren zoals Millman ook aangeeft. Echter denk ik dat de kosten iets lager uit vallen (max €200 inclusief materiaal).

Als je wil kan je even een foto sturen naar info at gadget repair veenendaal punt nl. Dan kan ik kijken wat er mogelijk is. Ik heb een en ander staan aan kasten waarbij cablemanagement erg goed is en ook kasten die weer wat kleiner en stiller zijn, maar het ligt aan je wensen natuurlijk. Als je nog speciale wensen hebt qua kleur stelling voor het sleeven dan kan je dat ook doorgeven. Eventueel kunnen we dat ook complementeren met een paar accentjes in verlichting. Dat zie er wel erg vet uit dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Okee dit is meer iets voor vraag en aanbod, niet voor het forum.

Dit topic is gesloten.