Melding dat abbo verloopt, verlopen is

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22:03
Zojuist zag ik een reclame op t.net en ik stond op 't punt om een bugreport aan te maken dat ondanks het feit dat ik een abbo heb ik een ad voorgeschoteld kreeg. Echter realiseerde ik mij dat het zou kunnen dat mijn abbo verlopen was - dit bleek ook zo te zijn.

Kan er geen push message gestuurd worden als je abbo (bijna) verlopen is?

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
Toen ik nog een abo had, kreeg ik een maand vantevoren een mail met de mededeling dat mijn abo over een maand zou verlopen.

Maar dat was in 2010; wellicht is dit inmiddels niet meer.

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:52

Zeror

Ik Henk 'm!

Die email is nog steeds zo. Maar misschien is het wel een idee om samen met die email ook een pushmesage te laten zien 1 maand vantevoren. Geen idee of je dat al kan instellen ofzo hoor.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:12

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ben geen abo, maar met de DM functionaliteit beschikbaar lijkt me dat een goed plan.
Het emailadres dat aan mijn GoT account hangt check ik nauwelijks namelijk. En ik zal vast niet de enige zijn met dat effect gok ik ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Abo's zullen haast per definitie inderdaad eerder een DM dan een mail zien. Lijkt mij, als gewone user, erg handig. (Al weet ik niet of/hoe een DM kan worden gescheduled).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Hoef je toch niet te schedulen?

Ik zou overigens gewoon ook die brede balk bovenin weergeven (eenmalig) een maand van tevoren met direct een link om te verlengen en een DM 1 week voordat ie verloopt (ofzo).

Aan de andere kant is zeef en de rest van de crew druk bezig (geweest) met abo's dus wordt eea al meegenomen hierin.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1