Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• derpsterPRO
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 06-07-2021
Hallo,

Ik heb nu een maand de galaxy s5 bevalt prima maar 1 ding maak ik me zorgen over:

Hij is water dicht tot 1 meter maar zodra ik ga douchen ofzo en er komt water op de achterste speaker dan is het geluid voor een half uur zacht en raar, Is dit normaal en kan dit kwaad of is dit een defect?

Alvast bedankt:-)

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:18

D4NG3R

kiwi

:)

Waterdicht is waterdicht mag ik aannemen, maar waarom mensen dat 100% serieus nemen en hem constant mee nemen onderwater is mij een raadsel :') .

Waarom moet dat ding zo nodig onder de douche? Kan je hem niet in een kastje of op de wasbak leggen?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:46
Dat is zover ik weet heel normaal. De Xperia toestellen van Sony hebben dit ook wanneer deze nat zijn geworden. Ik weet niet zeker of het een direct gevolg is van het nat worden, of dat het een soort van beveiliging is, maar het kan geen kwaad.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

• derpsterPRO
D4NG3R schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 23:18:
Waterdicht is waterdicht mag ik aannemen, maar waarom mensen dat 100% serieus nemen en hem constant mee nemen onderwater is mij een raadsel :') .

Waarom moet dat ding zo nodig onder de douche? Kan je hem niet in een kastje of op de wasbak leggen?
ja klopt maar ik doe het maar heel soms maar moest gewoon even zeker weten of dit klopte anders stuurde ik hem terug :P

Werk als matroos op binnenvaartschip en ik wil gewoon safe zijn als ik eens over boord ga ofzo :9 :9 vandaar dat ik vroeg of dit klopte.

Bedankt voor jullie reacties kan geen kwaad dus:-)

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-11 08:54
Hij is waterdicht op één meter diepte als apparaat stationair is. Bij beweging komt er véél meer druk op te staan en is zodoende de waterdichtheid niet meer gegarandeerd.

Douche water kan ook een veel hogere kracht uitoefenen dan stationair onder water gepositioneerd zijn dus teveel ermee spelen op die manier zou ik niet doen. Overboord gaan ook niet :)

Nickname does not reflect reality

• derpsterPRO
Brad Pitt schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 23:53:
Hij is waterdicht op één meter diepte als apparaat stationair is. Bij beweging komt er véél meer druk op te staan en is zodoende de waterdichtheid niet meer gegarandeerd.

Douche water kan ook een veel hogere kracht uitoefenen dan stationair onder water gepositioneerd zijn dus teveel ermee spelen op die manier zou ik niet doen. Overboord gaan ook niet :)
haha nee snap ik maar je houd het niet tegen, ooit 1 keer ga je, heb me vuurdoop al gehad ben al 1 keer gegaan maar toen had ik me oude net en was die nou net leeg dus had hem op de lader gelukkig _/-\o_

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-11 14:00

M2M

medicijnman

derpsterPRO schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 00:19:
[...]

haha nee snap ik maar je houd het niet tegen, ooit 1 keer ga je, heb me vuurdoop al gehad ben al 1 keer gegaan maar toen had ik me oude net en was die nou net leeg dus had hem op de lader gelukkig _/-\o_
1 heel leesteken... Niet te volgen dus

-_-

• derpsterPRO
Sorry beetje moe kan niet zo goed meer spellen en denken.
Pagina: 1