Mijn Machine doet Raar

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• tspawn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:27
Ha die gasten, Mijn pc doet raar als Unreal Tournament wil opstarten of andere DirectX spellen wil starten, het is een ASUS P3B-F, PIII450, Geforce Annhilator (creative), SB LIVE! 1024, Win 98 SE, DirectX 7.0:

Wat doet hij nou fout:
Als ik dus bv. UT opstart begint hij met laden en krijg ik PRECACHING in beeld hoor heel even de begintune 0,5 sec. En PATS de pc zit muurvast en geeft een piep over mijn speakers.

Iemand een idee???

Verwijderd

heb je al gekeken of het een hardware probleem kan zijn ?? ff alleen processor, geheugen en videokaart het systeem in, en kijken of het werkt. Werkt dat, dan een voor een nog meer kaartjes erbij prikken.
Is het geen hardware probleem, dan kan je altijd ook nog de nieuwste detonator drivers + soundcard drivers proberen

Hoeft niet in die volgorde ;)

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Ach Tspawn...UT is niet heilig als game. Ik heb er ook zo iets raars mee, dat wil je niet weten.

Probeer ik te UT'en, dan klapt UT na een paar minuten eruit met een of andere vage melding.
Haal ik dan de zijkant van mijn kast eraf, dan kan ik uren en dan echt uren doorgamen zonder 1 hikkup.
Zal je denken dat het te maken heeft met aarding...nou, nee dus, want kast is echt wel goed geaard etc. Hitte is het ook niet, want ik klok 'm niet eens over en Mobomonitor geeft geen hoge temperaturen aan.
X-file nr.00021 zullen we maar denken ;)

specs | 3360wP met SE3000

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 07:38
misschien wordt het moederbord niet te heet maar wat dacht je van de videokaart chip?