/ignore GODZILLA2001Op maandag 11 juni 2001 22:59 schreef GODZILLA2001 het volgende:
Een ignore knop?
zodat je bepaalde mensen kan ignoren?! is wel handig
Maar serieus: Dat lijkt me niet handig, omdat je dan soms delen van een discussie mist... Bovendien: vaak kan je de tekst van de geignorde persoon toch wel weer lezen in een quote-veld van een andere user...
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Mee eens, en deze discussie is al eens eerder (eens?) gevoerd.Op maandag 11 juni 2001 23:01 schreef Moartn het volgende:
Maar serieus: Dat lijkt me niet handig, omdat je dan soms delen van een discussie mist... Bovendien: vaak kan je de tekst van de geignorde persoon toch wel weer lezen in een quote-veld van een andere user...
Maar /ignore is geen oplossing
ja das zoOp maandag 11 juni 2001 23:01 schreef Smoothy_ het volgende:
behalve de modjes natuurlijk
wat ik eigenlijk bedoel is voor mensen die echt irri zijn! en met irri bedoel ik echt irriOp maandag 11 juni 2001 23:01 schreef Moartn het volgende:
[..]
/ignore GODZILLA2001
Dat soort mensen worden normaalgesproken gebanned...Op maandag 11 juni 2001 23:02 schreef GODZILLA2001 het volgende:
wat ik eigenlijk bedoel is voor mensen die echt irri zijn! en met irri bedoel ik echt irri
ja maar ze krijgen ook wel eens alleen een waarschuwingOp maandag 11 juni 2001 23:02 schreef Moartn het volgende:
[..]
Dat soort mensen worden normaalgesproken gebanned...
Als ze irritant blijven doen krijgen ze nog een waarschuwing -> BAN...Op maandag 11 juni 2001 23:03 schreef GODZILLA2001 het volgende:
[..]
ja maar ze krijgen ook wel eens alleen een waarschuwing
Dit is overigens al een keertje voorgesteld door onze grote vriend Otis 
Toen is het ook niet gelukt en ik denk niet dat het nu wel meer kans maakt
Bericht hierboven
oh dat wist ik nietOp maandag 11 juni 2001 23:09 schreef Floris_Diemel het volgende:
Dit is overigens al een keertje voorgesteld door onze grote vriend Otis
Krijg je weer opsommingen : hoe groot is jouw ignore listToen is het ook niet gelukt en ik denk niet dat het nu wel meer kans maakt
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Tss, alsof _iemand_ mij op ignore zou zettenOp maandag 11 juni 2001 23:01 schreef Smoothy_ het volgende:
behalve de modjes natuurlijk
Maar serieus: lijkt me niks nee, als een user het ignoren waard is, krijgt hij wel een waarschuwing of ban IMHO
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
/Ignoren doe'k zelf. Is een reactie de "moeite" niet waard, schenk ik er geen aandacht aan.
Wordt het structureel gedrag, dan wordt de persoon in kwestie vanzelf ge /ignorred
Wordt het structureel gedrag, dan wordt de persoon in kwestie vanzelf ge /ignorred
Of het de moeite waard is, tegen jezelf lullen op GoT weet ik nietOp dinsdag 12 juni 2001 01:23 schreef Revolution het volgende:
/ignore *
Dan heb je pas een rustig GoT.
Verwijderd
Op dinsdag 12 juni 2001 01:27 schreef Jaymz het volgende:
[..]
Of het de moeite waard is, tegen jezelf lullen op GoT weet ik niet
Kun je een flamewar met jezelf beginnen.
Verwijderd
Jezelf posten in SUOp dinsdag 12 juni 2001 01:29 schreef Revolution het volgende:
[..]
Kun je een flamewar met jezelf beginnen.
Pagina: 1