Hoi,
ik zoek naar opties om het geluid van mijn tv draadloos naar een koptelefoon of oortje te sturen.
Ik heb de "SENNHEISER RS 4200-II" gezien. Enorme draadloze afstand, wat erg handig kan zijn. Echter weet ik niet of ik deze koptelefoon lekker zal zitten (nog niet uitgeprobeert).
Wat zijn er voor andere opties?
Zelf zit ik aan een aparaat te denken dat ik aan de tv kan koppelen (met een eenvoudige stereokabel of een RCA(?) draad) dat via bluetooth dan verbinding maakt met oortjes die bluetooth kunnen ontvangen (bv JBL J46BT ZWART).
Over welk aparaat heb je het dan voor het versturen?
Zit hier kwaliteitsverschil in en hoe vergelijk je dat?
Welke bluetooth versie praten we dan over?
Zijn er andere opties?
Andere tips, trucs waarop ik kan letten?
Thx Roel
ik zoek naar opties om het geluid van mijn tv draadloos naar een koptelefoon of oortje te sturen.
Ik heb de "SENNHEISER RS 4200-II" gezien. Enorme draadloze afstand, wat erg handig kan zijn. Echter weet ik niet of ik deze koptelefoon lekker zal zitten (nog niet uitgeprobeert).
Wat zijn er voor andere opties?
Zelf zit ik aan een aparaat te denken dat ik aan de tv kan koppelen (met een eenvoudige stereokabel of een RCA(?) draad) dat via bluetooth dan verbinding maakt met oortjes die bluetooth kunnen ontvangen (bv JBL J46BT ZWART).
Over welk aparaat heb je het dan voor het versturen?
Zit hier kwaliteitsverschil in en hoe vergelijk je dat?
Welke bluetooth versie praten we dan over?
Zijn er andere opties?
Andere tips, trucs waarop ik kan letten?
Thx Roel
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2014 15:03 ]