Wildstar speelproblemen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een tijdje geleden zo'n trialcode gekregen via PU voor Wildstar. Gespeeld zag er wel mooi uit en heb het spel nu gehaald om nog eens 30 dagen te kijken.

Nu voeg ik de code online toe en zodra ik wil spelen geeft het spel aan van You must set up a subscription or add game time to your account before you can play.

Heb alles toegevoegd behalve de betalingsgegevens zal het daar dan aan liggen? Ik kan namelijk nu geen creditcard toevoegen (heb ik niet) en heb ook geen PayPal account (duurt 1 a 2 werkdagen).
Maar wil wel graag vanavond spelen?

Heb nu mijn code al wel ingevoerd van het gekochte spel, gaan mijn 30 dagen nu al wel in ondanks dat ik niet kan spelen of? Zijn er nog oplossingen dat ik vandaag nog kan gamen? Of moet ik wachten op PayPal. Of ligt het daar misschien helemaal niet aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-06-2018
Zat er dertig dagen speeltijd bij het spel? Als het spel je ongeveer 30 euro heeft gekost waarschijnlijk niet. Heb je ongeveer 45 euro betaald dan wel.

In plaats van een subscription kan je (indien je inderdaad geen speeltijd heb gekocht) een timecard kopen en deze activeren. Na activatie kan het wel 15 minuutjes duren voordat je kan inloggen op de servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Lector schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 16:57:
Zat er dertig dagen speeltijd bij het spel? Als het spel je ongeveer 30 euro heeft gekost waarschijnlijk niet. Heb je ongeveer 45 euro betaald dan wel.
:?

Bij alle edities van Wildstar zijn 30 dagen speeltijd inbegrepen. Zou nogal vreemd zijn dat je een spel koopt en het niet eens kan spelen :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Je moet voor zover ik weet inderdaad wel gewoon een betaalmiddel aan je account koppelen, ook om die gratis maand te claimen. Da's een beetje sneaky van ze, want ze hopen daarmee mensen te laten betalen voor een tweede maand, ook als ze na een maandje uitgekeken zijn op het spel, puur omdat ze vergeten dat het gekoppeld is.

Je kan volgens mij wel een betaalmiddel koppelen en vervolgens meteen je abo opzeggen. Je kan dan je maand volmaken en daarna houdt je speeltijd op; kun je dan alsnog kijken of je wil betalen of niet.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
oke bedankt voor de reacties, maar omdat ik geen creditcard heb moet ik dus eerst 1 a 2 werkdagen wachten om te kunnen spelen? Zodra mijn PayPal account geactiveerd is? Echt kloten pff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm. Even waarschuwing: Zelfs met PayPal werkt het niet. Je -moet- een Creditcard aan je PayPal hebben hangen anders krijg je een foutmelding nadat je je PayPal gegevens hebt ingevoerd. Ik heb namelijk ook dit probleem gehad met Wildstar.

Het lijkt mij voor jou het handigste als je ergens een pre-paid Creditcard vandaan haalt. Je kunt een physieke versie bij de locale tabak/sigaretten shop halen maar je kunt ook een voucher code kopen. Denk aan 3V (Nederlands, gebruik ik zelf) en Netteller (Buitenlands, maar wel betere voorwaarden). Vervolgens koppel je die Creditcard weer aan je PayPal en daarna werkt het wel.

Ik zou het -absoluut niet- aanraden om je bankrekening aan je PayPal te koppelen. Je creert dan in feite een hele gemakkelijke omweg voor kwaadwillenden om geld van je betaalrekening af te halen. PayPal heeft namelijk geen two-factor beveiliging, je internetbankier omgeving wel. In theorie kan je, als je je PayPal en je bankrekening in de gaten houdt dit goed in de gaten houden maar voorkomen is beter dan genezen! Je kunt immers gemakkelijk geld naar je PayPal ad-hoc overmaken met Money2 wat ook in het PayPal rekeningscherm wordt aangegeven.

Of, laatste optie maar dat kost ook geld (net als het halen van een pre-paid CC maar die kan je vervolgens ook gebruiken bij andere MMO's), je haalt een 30 of 60 dagen timecode voor Wildstar van het internet bij een webshop of bij een retailer.
boe2 schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 17:15:
[...]

:?

Bij alle edities van Wildstar zijn 30 dagen speeltijd inbegrepen. Zou nogal vreemd zijn dat je een spel koopt en het niet eens kan spelen :p
Welkom in de wereld van MMO's waar je maar te slikken hebt wat 'normaal' is in 'the States' en je als Europese klant tweederangs burger bent. Dit is helaas normaal bij 9 van de 10 MMO's.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2014 20:29 . Reden: Typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:31

Sorbo

Uw hulp in huis!

Je kunt ook in reguliere winkels timecards halen van 30 en 60 dagen. Die gelden ook voor het activeren, en daarmee krijg je dus de 30 dagen die bij je game zit + de 30 of 60 dagen die je bijkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 20:20:
Welkom in de wereld van MMO's waar je maar te slikken hebt wat 'normaal' is in 'the States' en je als Europese klant tweederangs burger bent. Dit is helaas normaal bij 9 van de 10 MMO's.
Wat ik gezegd heb is wel degelijk accuraat, zowel voor US en EU.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AerosPhere
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-09 13:02
Ik kon bij het maken van mijn account kiezen dat ik game time cards zou gebruiken, en ik hoefde niet al een game time card code in te voeren.
Pagina: 1