Voor mijn studie wil ik een laptop aan gaan schaffen. Ik volg een studie tot interieurontwerper, waarbij ik de programma's Indesign, Photoshop, Vectorworks en Sketchup ga gebruiken. We hebben lessen van 6 uur per dag, waarbij we de laptop nodig kunnen hebben. Dus ja, ik ga mijn laptop vaak meenemen.
Ik heb een budget waarmee ik een laptop tot 2000 euro zou kunnen kopen, maar de vraag is of ik het er voor over heb. Met andere woorden, ik twijfel erg tussen een Macbook en een Windows laptop. Het probleem is dat ieder persoon weer een ander advies geeft, wat de keuze niet makkelijker maakt
. Onder andere dat Macbooks geschikter zijn voor de programma's die ik ga gebruiken, maar anderen zeggen dat je veelal voor het merk betaald. De Macbook Air is volgens medestudenten te klein voor de programma's die je gaat gebruiken, waardoor je elke keer heen en weer moet scrollen. Bij de mediamarkt hebben ze me een ASUS N750JK-T4067H geadviseerd als ik niet zou gaan voor een Macbook. De Macbook Pro 15 inch retina display is de andere optie.
Het is misschien wel handig om te vertellen dat ik geen deskundige ben op het gebied van specificaties van laptops en nooit eerder met een Macbook heb gewerkt, maar ik sta er voor open:)
Kortom, Macbook of een Windows laptop?
Alvast Bedankt.
Ik heb een budget waarmee ik een laptop tot 2000 euro zou kunnen kopen, maar de vraag is of ik het er voor over heb. Met andere woorden, ik twijfel erg tussen een Macbook en een Windows laptop. Het probleem is dat ieder persoon weer een ander advies geeft, wat de keuze niet makkelijker maakt
Het is misschien wel handig om te vertellen dat ik geen deskundige ben op het gebied van specificaties van laptops en nooit eerder met een Macbook heb gewerkt, maar ik sta er voor open:)
Kortom, Macbook of een Windows laptop?
Alvast Bedankt.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2014 13:41 ]