Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

allround laptop 600-700 euro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen?
De laptop zal voornamelijk gebruikt worden voor studie, films&series downloaden/kijken in goede kwaliteit en foto's en (kleine) video's bewerken. Misschien heel soms een spelletje als fifa of sims.

Wat is je budget?
600-700 euro.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het zal voornamelijk voor thuisgebruik zijn, maar af en toe wil ik hem wel mee kunnen nemen naar de uni. Lange accuduur en slank model zou wel fijn zijn!!

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.

Ik heb niet echt voorkeuren voor merken. Hij moet wel minimaal 4 a 5 jaar mee gaan in goede conditie!
Ik heb gelezen dat SSD zorgt voor een snelle laptop (vooral opstarten) en dat vind ik wel erg belangrijk!
Ik kwam uit bij deze laptops:
pricewatch: HP ProBook 450 G1 (F0X39EA)

pricewatch: Asus R553LA-XX142H

maar zijn dit nu ssd/hdd schijven? misschien een domme vraag, maar maakt dat ook nog uit?
Een laptop met 1TB SSHD waarvan 8GB SSD Cache, geldt dat ook voor het snelle opstarten? Ik snap niet precies wat ik nodig heb om de laptop snel te laten werken/opstarten!
Ook vroeg ik me af of voor mijn gebruik een i5 processor of een i7 processor handiger is? (sowieso wel 4e generatie)

Ik zat ook nog te kijken naar deze dell namelijk:
http://www.dell.com/nl/p/...d=inspiron-15-5547-laptop

De specs lijken me goed, maar hij heeft bijv geen ssd en ik kan er heel weinig over vinden op internet!
Dit geldt ook voor de
pricewatch: Lenovo IdeaPad Z50-70-01404

Wie kan me helpen want ik kom er echt niet uit!!!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2014 13:50 ]

Verwijderd

Topicstarter
Iemand? :)